Що привертає увагу роботодавців, та які навички потрібно вдосконалювати — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Що привертає увагу роботодавців, та які навички потрібно вдосконалювати

Особисті фінанси
717
Що привертає увагу роботодавців, та які навички потрібно вдосконалювати
Що привертає увагу роботодавців, та які навички потрібно вдосконалювати, Фото: freepik.com
У сучасних карʼєрних перегонах успіх виходить за рамки наявності technical skills. Часто саме особистісні якості виділяють кандидата посеред багатьох інших і відіграють вирішальну роль у процесі рекрутингу.
Яким би винятковим набором hard skills ви не володіли, без елементу soft skills формула результативного найму буде неповною, розповідають експерти порталу budni.robota.ua.

7 soft skills, які роботодавці шукають у кандидатах

Комунікативність
Ефективна комунікація стосується не лише вміння виражати свою думку, але й того, наскільки добре ви слухаєте та чуєте інших. Це must have у сучасному світі, де панує сила нетворкінгу та живих рекомендацій.
Адаптивність і гнучкість
Не дивно, що в наші часи ця навичка посідає почесне друге місце в списку найзатребуваніших. За останні 4 роки нам довелося адаптуватися спочатку до пандемії ковіду, а зараз, на жаль, і до повномасштабної війни.
Відкритість до змін, швидке опанування нових знань та вміння орієнтуватися у різних робочих середовищах — справедливе очікування роботодавця.
Колаборативність
Абсолютно неважливо, наскільки геніальним є ваш розум або стратегія: якщо ви граєте один, ви завжди програєте тим, хто грає в команді. Здатність ефективно працювати з іншими, робити внесок у групові проєкти та сприяти створенню позитивної командної атмосфери, а також знаходити компроміси та будувати стосунки — це важливі вміння для того, хто хоче перемагати разом.
Критичне мислення
Критичне мислення — це вміння визначати та ефективно вирішувати проблеми. Важливо вміти креативно мислити та приймати обґрунтовані рішення, які базуються на визначенні закономірностей.
Резильєнтність
Це про здатність справлятися зі складнощами у житті, переживати їх та відновлюватися. Усе частіше менеджери на співбесідах питають про work-life balance й особисті методи тримання себе в тонусі, адже адаптація — це конкретні дії.
Тайм-менеджмент
Вміння ефективно планувати та управляти своїм часом важливо для роботодавця, адже гарний тайм-менеджмент гарантує дотримання дедлайнів, гармонійну пріоритизацію задач і уникнення прокрастинації.
Емоційний інтелект
Всі ми, в першу чергу, люди, а потім — спеціалісти тієї чи іншої сфери, і часто неминуче керуємося емоціями та знаходимося під їх впливом. Наш емоційний інтелект є мірою того, наскільки ефективно ми розуміємо власні відчуття, а також усвідомлюємо емоції інших і вміємо проявляти емпатію. Саме ця складова дозволяє нам запропонувати підтримку, зменшити ескалацію конфлікту та адаптувати тон спілкування для максимального впливу.

Як розвивати свої soft skills

Soft skills — це ті здібності, які обертаються навколо особистих стосунків, характеру та ставлення до оточення. Поради щодо розвитку навичок спілкування та зміцнення міжособистісних стосунків дуже прості:
Визначте свої сильні та слабкі сторони
Використайте онлайн-інструменти або попросіть фідбек від минулих колег чи друзів, щоб краще зрозуміти свої переваги й недоліки.
Спілкуйтеся
Спілкування віч-на-віч, електронною поштою та під час презентацій для групи — кожен метод комунікації робить нас більш гнучкими.
Вийдіть із зони комфорту
Як і у випадку з усім, що ви хочете вдосконалити, важливо вийти за межі своєї зони комфорту та взятися за щось нове. Це можуть бути нові обставини, нові обов’язки або роль лідера.
Будьте готові вчитися
Використовуйте зворотний зв’язок і саморефлексію для оцінки прогресу, відзначайте досягнення та точки росту.
Нагадаємо, раніше експерти Work.ua назвали декілька порад, які допоможуть вам виділитися на співбесіді та отримати роботу мрії.
До речі, якщо вас цікавить швидка позика до зарплати, за допомогою порталу Finance.ua можна підібрати для себе оптимальні умови.

Хочу отримати гроші до зарплати 👛

За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас