День фінансів, 30 червня: про першу бетонну дорогу, графік підвищення "мінімалки", проблеми аеропорту "Київ" — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

День фінансів, 30 червня: про першу бетонну дорогу, графік підвищення "мінімалки", проблеми аеропорту "Київ"

632
Останній день червня проводжаємо під фанфари таких новин:
Перша бетонна в Україні. Де, а головне КОЛИ. Перша бетонна дорога буде здана в експлуатацію до кінця 2020 року. Як обіцяють в Мінінфраструктури, об’їзди навколо населених пунктів дадуть можливість позбутися шуму від великогабаритного транспорту, а високоякісне бетонне покриття збереже автомобілі від пошкоджень. Зазначимо, ще два роки тому дорога Н-31 Дніпро-Решетилівка виглядала як декорація до фільму про апокаліпсис. В наші дні дорога поки що має такий вигляд:
День фінансів, 30 червня: про першу бетонну дорогу, графік підвищення "мінімалки", проблеми аеропорту "Київ"
Попередній графік підвищення “мінімалки”. Коли, а головне НА СКІЛЬКИ. Президент Володимир Зеленський поставив завдання Кабінету Міністрів підвищити рівень мінімальної заробітної плати в Україні. Прем’єр-міністр Денис Шмигаль і міністр фінансів Сергій Марченко пропрацювали це питання, зробивши відповідні розрахунки. У підсумку ми маємо попередній графік, за яким зібралися підвищувати мінімальну зарплату. Ділимося ним з вами. 🤫
Зростання накопичень в ЄС. На скільки, а головне ЧОМУ. Після початку пандемії коронавірусу в Європі несподівано збільшилися заощадження домогосподарств. У цьому, з посиланням на Euronews, запевняє “Сегодня”. ЗМІ вказує, що в Європейському центробанку пояснюють зростання накопичень двома причинами. Під час карантину європейці не витрачали гроші і, крім цього, багато жителів ЄС прийняли рішення збирати на “чорний день”. Все це призвело до того, що з лютого по травень вкладники загалом відклали 214 млрд євро. Таким чином на банківських депозитах європейців зберігається вже 7,3 трлн євро.
Рівень тіньової економіки в Україні падає. Чому, а головне ЩО ДАЛІ. Рівень тіньової економіки в 2019 році склав 28% від обсягу офіційного валового внутрішнього продукту (ВВП) України. Це на 3% менше від показника 2018 року.
День фінансів, 30 червня: про першу бетонну дорогу, графік підвищення "мінімалки", проблеми аеропорту "Київ"
Як зазначає Мінекономіки, тенденція щодо зниження рівня тіньової економіки триває, але залишаються неподоланними низка факторів, що стримують процеси детінізації.
Аеропорт “Київ” скоротить половину штату. Що далі, а головне ХТО МОЖЕ ДОПОМОГТИ. Міжнародний аеропорт «Київ» починає поетапне скорочення своїх співробітників, на тлі глибокої кризи. Як запевняє керівництво аеропорту, накопичення проблем супроводжувалося і відсутністю будь-якої реакції і допомоги від уряду, профільного міністерства, а також влади Києва. Самостійно, без допомоги держави, столичному аеропорту не вижити, каже генеральний директор компанії «МАЙСТЕР-АВІА» Олег Левченко. Нагадаємо, загалом в аеропорту на двох підприємствах – КП МА «Київ» і ТОВ «МАЙСТЕР-АВІА» працюють близько 2 тисяч осіб. На суміжних підприємствах, які співпрацюють з аеропортом, ще 8 тисяч співробітників. Аеропорт «Київ» – це другий за пасажиропотоком аеропорт України, це майже 3 млн пасажирів і 30 тисяч рейсів на рік.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас