Кількість вакансій для маркетологів відновилася на 87%: яку зарплату пропонують — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Кількість вакансій для маркетологів відновилася на 87%: яку зарплату пропонують

Особисті фінанси
1547
Кількість вакансій для маркетологів відновилася на 87%: яку зарплату пропонують
Кількість вакансій для маркетологів відновилася на 87%: яку зарплату пропонують
Початок повномасштабного вторгнення болісно вдарив по ринку праці в категорії «Маркетинг, реклама, PR»: кількість розміщених вакансій зменшилася у 12 разів. Якщо в лютому 2022 року кількість пропозицій роботи в цій категорії на Work.ua складала понад 6 000, то в березні того ж року їх стало лише 499.
Про це повідомляють аналітики Work.ua.
Проте вже у квітні розпочалося стале відновлення: щомісяця кількість вакансій у середньому збільшувалася на 500. З вересня 2022 до січня 2023 року спостерігалося плато. Від початку 2023 року ситуація знову стала покращуватися. Зрештою в червні у категорії зафіксовано 5 288 вакансій. Тож ринок праці тут відновився на 87%, що відповідає загальній тенденції в Україні загалом.
Інфографіка: Work.ua
Інфографіка: Work.ua

Де шукають фахівців

Найбільша кількість пропозицій роботи в категорії знаходиться в Київській (1 903 вакансії в червні 2023 року), Львівській (423), Дніпропетровській (332), Одеській (332) і Харківській області (100 вакансій).
А от найбільша частка відновлення до рівня лютого 2022 року в Чернівецькій (164%, 72 вакансії), Закарпатській (161%, 50 вакансій), Черкаській (153%, 58 вакансій), Івано-Франківській (143%, 87 вакансій) та Львівській області (139%, 423 вакансії).
Найповільніше відновлення показують прифронтові регіони, хоча й тут є поступове збільшення кількості пропозицій роботи. У цілому динаміка відновлення ринку праці в категорії «Маркетинг, реклама, PR» відображає загальну картину в Україні: майже повне відновлення загальних показників при відставанні прифронтових регіонів.
Інфографіка: Work.ua
Інфографіка: Work.ua

У яких галузях потрібні маркетологи

Найчастіше вакансії для маркетологів розміщують компанії із таких галузей: «Маркетинг, реклама, PR» (20%), «Роздрібна торгівля» (12%), «ІТ» (12%), «Оптова торгівля, дистрибуція, експорт, імпорт» (10%), «Харчова промисловість» (5%).
Інфографіка: Work.ua
Інфографіка: Work.ua
Багато підприємств з інших сфер шукають фахівців із маркетингу у форматі in-house, тобто для роботи всередині компанії.
Серед найпоширеніших посад у галузі: маркетолог (905 вакансій), мерчендайзер (427), контент-менеджер (413).
Найбільше відновлення, якщо порівнювати з лютим 2022 року, показали такі посади: медіабаєр (157%, 203 вакансії), мерчендайзер (102%, 427), директор із маркетингу (101%, 151).
А от найповільніші темпи відновлення за посадами: копірайтер (55%, 159 вакансій), SEO-спеціаліст (75%, 198), інтернет-маркетолог (75%, 371). Під посадою «інтернет-маркетолог» маємо на увазі, зокрема, PPC-спеціалістів, email-маркетологів, лінкбілдерів тощо.

Досвід пошукачів

У червні 2023 року в категорії «Маркетинг, реклама, PR» розмістили або оновили резюме 15 839 шукачів. 80% з них — це молодь до 35 років. Водночас чверть кандидатів мають великий досвід у професії — понад 5 років.
Інфографіка: Work.ua
Інфографіка: Work.ua
Більшість шукачів претендують на посади контент-менеджера, копірайтера, маркетолога, мерчендайзера, медіабаєра.
Щодо інших особливостей шукачів: серед тих, хто розмістив або оновив резюме в червні, 63% жінки та 37% чоловіки. Для порівняння, загалом по Україні ситуація серед кандидатів, що виходять на ринок праці, така: 57% жінки та 43% чоловіки.
Щодо конкуренції серед шукачів, у середньому на одну позицію претендують 19 кандидатів. Це трохи вище показників на ринку праці загалом.
Найбільша конкуренція спостерігається на посади копірайтера (64 відгуки на одну вакансію), контент-менеджер (39), SMM-спеціаліста (31). Тож для роботодавців це можливість відібрати найталановитіших кандидатів та підсилити команду. Найнижча конкуренція за посадами PR-менеджера та маркетолога (10).

Зарплати

Середня зарплата в категорії «Маркетинг, реклама, PR» у червні 2023 року склала 20 000 грн — це вище, ніж загалом в Україні. Від початку повномасштабного вторгнення середня зарплата в категорії зросла на 18% (з 16 500 грн).
Традиційно високі зарплати пропонують роботодавці в Київській області (21 500 грн). Також серед лідерів Житомирська (20 000 грн), Львівська, Тернопільська та Черкаська області (по 17 500 грн).
Найвищий заробіток у вакансіях із категорії «Маркетинг, реклама, PR» на Work.ua зараз пропонують (крім керівних посад):
  • 55 000 грн — медіабаєрам;
  • 26 250 грн — кіносценаристам;
  • 25 000 грн — маркетологам та PR-менеджерам;
  • 24 000 грн — SEO-спеціалістам;
  • 21 250 грн — редакторам.
Попри всі виклики, дохід фахівців збільшується. Середні зарплати з початку повномасштабної війни зросли найбільше:
  • +42% (з 15 000 до 21 250 грн) — у редакторів;
  • +41% (з 17 000 до 24 000 грн) — у SEO-спеціалістів;
  • +38% (з 12 500 до 17 250 грн) — у дизайнерів;
  • +38% (з 14 500 до 20 000 грн) — у лідогенераторів;
  • +33% (з 15 000 до 20 000 грн) — у журналістів;
  • +25% (з 20 000 до 25 000 грн) — у PR-менеджерів;
  • +25% (з 20 000 до 25 000 грн) — у маркетологів;
  • +22% (з 45 000 до 55 000 грн) — у медіабаєрів.
А от найнижчі зарплати в інтерв'юера (10 000 грн), мерчендайзера (13 100 грн), контент-менеджера та промоутера (по 15 000 грн).
До речі, якщо вас цікавить швидка позика до зарплати, за допомогою порталу Finance.ua можна підібрати для себе оптимальні умови.

Хочу отримати гроші до зарплати 👛

За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас