Робота дистанційно із зарплатою від 50 тис. грн: кого візьмуть і які вимоги — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Робота дистанційно із зарплатою від 50 тис. грн: кого візьмуть і які вимоги

Особисті фінанси
1016
Робота дистанційно із зарплатою від 50 тис. грн: кого візьмуть і які вимоги
Робота дистанційно із зарплатою від 50 тис. грн: кого візьмуть і які вимоги
В Україні на популярних кадрових майданчиках пропонують понад 1000 вакансій з дистанційною роботою. Від 50 тис. грн можуть отримувати програмісти, спеціалісти з реклами та менеджери з продажу. Розмір зарплати останніх залежить від результату роботи.
Про це йдеться в даних великого кадрового порталу. Зазначимо, середня зарплата в Україні, за даними цього порталу, становить всього 19,5 тис. грн (у вакансіях).
PPC-спеціаліст (Amazon) може заробляти від 30 тис. до 90 тис. грн.
Pay Per Click фахівець — це фахівець із контекстної реклами, він залучає на сайт користувачів, які з великою ймовірністю щось на ньому замовлять.
Спеціалісти відповідають за збір семантичного ядра англійською мовою, запуск рекламних кампаній, оптимізацію реклами, регулярний аналіз результатів. Вимоги до кандидата:
  • знання англійської мови на рівні не нижче Intermediate;
  • високий рівень володіння ПК (швидке друкування, робота з Excel, пошук інформації);
  • досвід роботи з Amazon Ads буде перевагою;
  • курси з контекстної реклами будуть перевагою.
Менеджер з продажу — до 83,7 тис. грн.
Залежно від роботодавця, розмір заробітної плати менеджера з продажу може досягати до 83,7 тис. грн. Серед вимог:
  • досвід роботи в продажах від 6 місяців;
  • вміння працювати з CRM;
  • бажання навчатись.
Media buyer — до 100 тис. грн.
Це гуртова закупівля всіх можливих рекламних місць для їх подальшої реалізації. Вимоги до кандидатів:
  • досвід з Search Arbitrage від 6 міс. (FB/TT);
  • кейси зі спендами від $15k/міс.
Digital-маркетолог — зарплата до 80 тис. грн.
Серед обов’язків: збір аналітики за всіма рекламними кампаніями, регулярний аналіз результатів та створення нових гіпотез, аналіз трендових креативів та регулярне поповнення банку креативів, дотримання маркетингової стратегії (вміння креативити і знаходити шляхи покращення результатів, залишаючись у межах маркетингової стратегії).
Вимоги до кандидата:
  • має досвід роботи від 2 років на посаді Digital-маркетолога;
  • має досвід роботи в E-commerce або Edtech;
  • вміє працювати з Google Analytics;
  • вміє аналізувати ефективність запущених онлайн-активностей та вносити корективи для покращення процесу.

Довідка Finance.ua:

  • На одну ІТ-вакансію у війську зазвичай претендують 86 кандидатів — це порахувала рекрутингова агенція Lobby X для DOU: з початку повномасштабного вторгнення агенція опублікувала 318 таких вакансій на своїй платформі, на них отримали 27 200 відгуків.
  • ТОП-5 найбільш затребуваних вакансій в армії. В Україні триває масштабна кампанія з рекрутингу. Як і на будь-якому ринку праці, в українській армії є більш популярні посади. Перше місце серед них посідає піхота.

Вибрати платіжну картку банків України

За матеріалами:
Обозреватель
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас