Рожкова, Холод і всі, всі, всі: як у Києві проводили MFO SUMMIT 2020 (фотозвіт)
Минулої середи, 9 вересня 2020 року, в Києві відбувся MFO SUMMIT 2020.
MFO SUMMIT 2020 року – щорічний профільний, професійний захід про бізнес, стратегії, джерела прибутку, тренди, ризики і технології в мікрофінансуванні. Засновниками саміту є фінансові портали Finance.ua і “Мінфін”, а також компанія BankOnline.
Цього року PSP Platon виступив генеральним спонсором події. А CMO PSP Platon Гела Слюсарчук презентував доповідь «Як платіжний партнер впливає на результат МФО», детально розібравши складності, з якими вони стикаються. Крім того, на стенді PSP Platon відбулася презентація першого в Україні профільного каналу про сферу фінтех – Ukrainian Fintech Hub.
Програму заходу було розділено на два потоки. На першому потоці знаннями і кейсами ділилися гуру ринку мікрокредитування. Другий же був спеціально організований для вебмайстрів.
На сцені основного потоку зібралися представники Нацбанку, Всеукраїнської асоціації фінансових компаній, Асоціації учасників колекторського бізнесу України і навіть Верховної Ради.
Наприклад, Перший заступник Голови Правління НБУ Катерина Рожкова відкривала саміт і навіть відкрила завісу щодо планів регулятора стосовно долі МФО і колекторів.
Іван Євтушенко, генеральний директор компанії Treeum (портали Finance.ua і Minfin.com.ua), розповів гостям про те, як важливо об’єднати лідерів ринку, почути позицію регулятора, проаналізувати і обговорити нововведення і ключові дані
З самого ранку на MFO SUMMIT 2020 активно обговорювали основні тренди регулювання ринку МФО.
Крім іншого на саміті були оприлюднені дані дослідження ринку МФО, про що розповіла Лідія Кулиба, Head of Financial and Retail Reserch в CBR. Виявилося, що українці найчастіше позичають гроші на лікування, непередбачені ситуації (наприклад, поломка авто), сімейні події (весілля, народження дитини), відпустка, подарунки або купівлю техніки.
Ще одна гостя MFO summit 2020 Анна Замазеєва, голова правління «Всеукраїнської асоціації фінансових компаній», зазначила, що на етапі карантину було істотне просідання ринку. Підтвердили її твердження і представники Першого всеукраїнського бюро кредитних історій (ПВБКІ). За їхніми даними, до середини травня деякі банки практично призупинили кредитування, деякі його скоротили в 5-7 разів!
Гості конференції змогли дізнатися не лише про результати численних досліджень ринку мікрокредитування, а й послухати про ті законодавчі зміни, якими пропонують регулювати цю галузь. Наприклад, представник Асоціації учасників колекторського бізнесу Сергій Нікіфоров розповів про основні зміни в діяльності колекторів – що можна робити стосовно клієнта, а що не можна.
Успіх компаній теж не залишився непоміченим. Спікер саміту, а за сумісництвом СЕО «ШвидкоГроші» Олександр Холод, поділився досвідом роботи компанії за 10 років зростання. На прикладі цієї компанії гості дізналися, які стратегії і реформи були успішними, а які – ні.
Голова Правління банку “Конкорд” Юрій Задоя розповів про те, що важливо на ринку знайти свою нішу, а також не конкурувати, а взаємодіяти. Банки і МФО можуть успішно доповнювати один одного, допомагаючи розвивати успішний бізнес для кожного.
Співзасновник RiskTools Денис Зікєєв, чия компанія надає кредитний скоринг для МФО в онлайн-режимі, повідомив, що в період карантину дуже змінилася якість кредитних портфелів фінкомпаній.
Керівник проектів Big Data компанії “Київстар” Максим Мацибора розповів, до яких даних абонентів має доступ мобільний оператор, і як їх можуть використовувати платіжні партнери для верифікації клієнтів і боротьби з шахрайством.
Свої кейси з приводу лояльності до клієнта розсекретив і Дмитро Стензя, CEO MyCredit.
Експерти MFO summit 2020 також порушили тему вкладень і маркетингу: Максим Параска, ССО Moneyveo, розповів, як просто створити креативну рекламу, яку підхоплять мільйони людей, а фахівець із закупівлі трафіку Денис Козак пояснив, в який маркетинг-канал найкраще вкласти $400 000, щоб заробити $1 000 000.
Ну і який ринок без своїх лідерів? На саміті заслужено відзначили успіх best of the best за Рейтингом МФО від Finance.ua. Директор Finance.ua Сергій Віндерських вручив три нагороди за топові місця і найкраще обслуговування позичальників.
Лідери клієнтоорієнтованого рейтингу Finance.ua по МФО України:
- 1 місце – Moneyveo;
- 2 місце – ССLoan;
- 3 місце – CreditPlus.
Але на цьому нагороди не закінчилися. На MFO SUMMIT 2020 були визначені і переможці додаткових номінацій від SalesDoubler. Нагороди отримали:
- «Вибір клієнта за комплексною моделлю обслуговування офлайн і онлайн» – «Швидко гроші»;
- «Найбільш впізнаваний бренд» – Moneyveo;
- «Прорив року-Money4You;
- «Вибір SalesDoubler» – Credit7;
- «Кращий оффер для вебмайстрів» – CreditPlus.
Незважаючи на всю серйозність тем, що обговорювалися, гості та організатори саміту зуміли створити невимушену атмосферу. Приємне і веселе дозвілля гостям забезпечили професійний ведучий, бармен-шоу, діджей, і справжнісінький фокусник! Крім цього, всі присутні змогли випробувати удачу в казино і взяти участь у розіграші цінних призів від партнерів саміту.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною