IKEA створює платформу для продажу вживаних меблів, прагнучи випередити eBay — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

IKEA створює платформу для продажу вживаних меблів, прагнучи випередити eBay

Фондовий ринок
165
IKEA створює платформу для продажу вживаних меблів, прагнучи випередити eBay
IKEA створює платформу для продажу вживаних меблів, прагнучи випередити eBay
IKEA оголосила про запуск нової платформи для продажу вживаних меблів, яка буде конкурентом таким компаніям, як eBay, Craigslist і Gumtree. Платформа під назвою IKEA Preowned дозволить клієнтам продавати і купувати вживані меблі безпосередньо один у одного.
Про це повідомляє FT.
Генеральний директор Ingka Єспер Бродін оголосив, що новий сервіс IKEA Preowned буде спочатку тестуватися до кінця року в Мадриді та Осло, з планами на подальше розширення на світовий ринок.
На платформі користувачі зможуть вводити інформацію про свої вживані меблі, завантажувати фотографії та встановлювати ціну. Штучний інтелект IKEA оброблятиме ці дані, додаючи рекламні зображення та характеристики товарів.
Водночас покупці матимуть можливість забрати меблі безпосередньо у продавців, які, у свою чергу, можуть отримати гроші або ваучер на 15% знижки на нові покупки в IKEA.
Бродін звернув увагу на те, що існуючі платформи, такі як eBay, домінують на ринку. IKEA має намір запропонувати клієнтам нову альтернативу для продажу та покупки вживаних меблів. На початкових етапах на платформі будуть доступні як великі предмети (наприклад, дивани до 600 євро та шафи за 450 євро), так і дрібніші (наприклад, тримач для туалетного рулону за 4 євро).
Розміщення оголошень на IKEA Preowned буде безкоштовним, хоча в майбутньому компанія може ввести невелику плату. IKEA сподівається, що нова платформа допоможе їй відновити зв’язок з клієнтами та підтримати екологічні ініціативи компанії, зокрема стати «циркулярним і кліматично позитивним» до 2030 року.
Зазначається, що раніше IKEA тестувала продаж нових меблів на сторонніх платформах, але це перший проект компанії у сфері вживаних меблів. Пандемія Covid-19 пришвидшила перехід компанії до онлайн-продажів, які планувалися на три роки, але були реалізовані за шість тижнів. Бродін зазначив, що цифрова трансформація стала вирішальною для виживання IKEA, і тепер компанія прагне зробити свою нову платформу важливою частиною бізнесу.
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас