За пів року на телемарафон з держбюджету виділили 894 млн грн — нардеп Железняк
Із держбюджету України вже витратили 894 мільйони гривень на «Єдиний марафон». І це лише за перше півріччя.
Про це повідомив народний депутат України Ярослав Железняк
Напередодні нардеп писав, що на телемарафон витрачено 790 мільйонів державних коштів.
Як зауважив Железняк, у червні держпідприємство «Мультимедійна платформа в Україні» замовило контент для телемарафону на 20,78 млн гривень.
«Вирішили подивитися, у скільки державі обходиться піар влади. Так от, з початку 2024 року це вже більше 790 млн грн. Це загальна сума 10 контрактів для створення контенту марафону „Єдині новини“ та Freedom» — повідомив депутат.
Він зауважив, що стали «трішки розумнішими», оскільки тепер не закуповують окремо кожен контент, а об’єднують все в один контракт, до якого входять серіали, розважальні шоу тощо.
Та вже сьогодні Ярослав Железняк зауважив, що вчорашні дані про 790 мільйонів гривень — були цифрами лише щодо замовлень «Мультимедійної платформи».
«Але тут треба ще додати: + сам канал „Рада“. Який вже третій рік є у прямому користуванні повʼязаною з ОП (Міндичем) компанією „Кінокіт“. Так ось, до суми 790 млн грн можемо сміливо додавати ще 104 млн грн, злитих в цьому році на виробництво контенту „Ради“ для марафону», — написав нардеп.
Відтак загальна сума коштів з держбюджету, яку вже потратили на «Єдиний марафон», становить 894 млн гривень.
«І це ще пів року не минуло», — резюмував нардеп.
Реакція ДП «МПІУ»
Так, не відповідають дійсності дані про те, що з початку 2024 року загальна
сума 10 контрактів становить
790 млн грн.
Насправді
загальна вартість договорів, які ДП
«МПІУ» уклало в 2024 році на виробництво
контенту для цілодобового інформаційного
марафону «Єдині новини #UAразом» та
інформаційного марафону «Freeдом»,
становить 737 999 818,75
грн,
з них:
- 593 635 151,96 грн контент для марафону «Єдині новини #UAразом»;
- 144 364 666,79 грн контент для марафону «Freeдом».
Це відповідає затвердженому Міністерством культури та інформаційної політики Паспорту бюджетної програми на 2024 рік за КПКВК 3 801 020, де на виробництво інформаційних марафонів медіагрупами заплановано бюджетне фінансування у сумі 738 млн грн.
«Уточнюємо, що йдеться про фінансування, заплановане протягом усього 2024 року на два марафони — „Єдині новини #UAразом“ та „Freeдом“. Також звертаємо увагу громадськості, що порядок розрахунків, визначений даними договорами, не передбачає передоплати, розрахунок здійснюється щомісячно за надані послуги. Таким чином, є неточною інформація не лише про загальну вартість договорів, укладених ДП „МПІУ“, а й про те, що це кошти, які менше ніж за півроку „вже пішли на „Єдиний марафон““», — зазначили у пресслужбі.
Неточною є також інформація, що Підприємство
«вкотре
замовило контент для Єдиного марафону
на 20,78 млн грн».
«Так,
18
червня 2024 року ДП „МПІУ“ уклало договір
177/1806/24 з ТОВ „СЛМ Новини“ на виробництво
контенту для марафону „Єдині новини
#UAразом“ вартістю 20 782 346,58 грн, однак він
не збільшує загальну суму договорів з
ТОВ „СЛМ Новини“ на виробництво контенту
для марафону, а також загальну суму
витрат на марафон, оскільки попередній
договір № 98/0803/24 від 08 березня 2024 року
було зменшено на суму 20 782 370,15 грн, про
що було укладено додаткову угоду № 1 від
07.06.2024», — пояснюють у ДП «МПІУ».
Хибним є також твердження «серіали
окремо вже не закуповують — одразу по
80 млн грн зливають на контракт, а там
вже і серіали, і розважальні програми в
середині».
В бюджеті ДП «МПІУ» на 2024 рік наразі не
передбачено фінансування виробництва
серіалів.
За матеріалами: Букви
Поділитися новиною