765
У Міноборони розповіли, як працюватиме е-бронювання
![У Міноборони розповіли, як працюватиме е-бронювання](https://resizer.finance.ua/2704fa79875503b2c244c3a53a25b68941f9437d.jpg?url=https://finance-news-media.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/prod/d/4/d41072cb4e601ae33265eda93ebb3e03&fit=cover&w=382.5&h=)
Невдовзі має розпочатися бета-тестування електронного бронювання працівників. Послуга буде доступна на порталі Дія, де керівники підприємств зможуть онлайн реєструвати заброньованих співробітників без необхідності надання додаткових даних.
Про це повідомила заступниця міністра оборони з питань цифровізації Катерина Черногоренко в ефірі телемарафону.
За словами заступниці міністра, Міноборони, Мінцифри та Мінекономіки активно працюють над послугою електронного бронювання та скоро будуть готові розпочати бета-тестування цієї послуги для підприємств.
«Електронне бронювання для підприємств буде доступним на порталі Дія. Кожен керівник критично-важливого підприємства через „Оберіг“ отримає доступ до записів у реєстрі пенсійного фонду стосовно працівників. Співробітникам не потрібно буде надавати будь-які свої дані, всі необхідні записи будуть міститись у реєстрах. Працівника, який підлягає бронюванню, керівник зможе зареєструвати онлайн, і ця інформація буде передана в „Оберіг“. Потім ці дані будуть звірятися з даними пенсійного фонду, після чого в „Оберезі“ з’явиться інформація про те, що працівник заброньований», — каже Черногоренко.
Вона зазначає, що кожен заброньований працівник може дати запит на інформацію через Резерв+ і його статус про бронювання буде відображений.
«Статус електронного бронювання буде відображатись саме при формуванні електронного військово облікового документу через застосунок. Тобто ті, хто завантажив електронний військово обліковий документ з QR-кодом, будуть бачити у правій стороні всі дані про бронювання», — додала Черногоренко.
За матеріалами: УНН
Поділитися новиною