143
Скільки безкоштовних електронних ключів від ДПС отримали платники з початку року
— Казна та Політика

Як повідомляє Державна податкова служба, протягом січня — травня 2025 року понад 162,7 тис. платників податків скористалися послугами Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної податкової служби України.
Вони безкоштовно отримали понад 472,6 тис. кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.
Більшість користувачів — фізичні особи. Понад 92,8 тис. громадян отримали 189,4 тис. кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.
Загалом з моменту запуску сервісу ДПС видано 14,9 млн сертифікатів.
Для отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг потрібно:
- 1. Ознайомитися з правилами та умовами надання послуг на вебсайті ca.tax.gov.ua у розділі «Отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг».
- 2. Підготувати необхідні реєстраційні документи (список є на вебсайті).
- 3. Прийти до пункту реєстрації з оригіналами документів (адреси вказані в розділі «Контакти» на вебсайті). Якщо у вас є паспорт у «Дії» (версія 2.0+), можна пройти ідентифікацію через смартфон за допомогою функції «Шеринг».
- 4. Взяти з собою носій інформації для збереження особистого ключа (захищений носій ключової інформації, з’ємний флеш-носій тощо).
Оновити сертифікат можна самостійно всього за кілька хвилин через сервіс (дистанційного) повторного формування сертифікатів за електронним запитом.
Дистанційно
Сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають:
— чинні сертифікати (наприклад до закінчення строку чинності сертифікатів залишилося декілька днів);
— незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);
— особистий ключ, доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.
Новий ключ буде дійсним протягом 2 років.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною