S.T.A.L.K.E.R. 2: Українська гра стала прибутковою за лічені тижні — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

S.T.A.L.K.E.R. 2: Українська гра стала прибутковою за лічені тижні

Технології&Авто
148
S.T.A.L.K.E.R. 2: Українська гра стала прибутковою за лічені тижні
S.T.A.L.K.E.R. 2: Українська гра стала прибутковою за лічені тижні
Відеогра «S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля», розроблена українською студією GSC Game World, окупила витрати на створення менш ніж за місяць після релізу.
Про це повідомив Максим Кріппа, власник студії GSC Game World, в інтерв’ю Forbes.
За його словами, гра вийшла 20 листопада 2024 року, а вже в грудні почала приносити прибуток.
Він зазначив, що команда працювала над проєктом «майже 24/7».
Хоча точну кількість проданих копій він не назвав, відомо, що за два дні після релізу продажі перевищили 1 мільйон копій.
Цей показник не враховує гравців, які отримали доступ до гри через підписку Game Pass від Microsoft.

Вартість розробки

Вартість розробки S.T.A.L.K.E.R. 2 також не розкрили, але, за словами Кріппи, мова йде про «десятки мільйонів доларів».
«Для нас це не лише комерційний успіх, але й величезне культурне досягнення. S.T.A.L.K.E.R. 2 став символом української творчості та стійкості», — підкреслив власник студії GSC Game World.
Крім того, Кріппа сподівається, що S.T.A.L.K.E.R. 2 також може стати основою для медіапроєктів, таких як серіал на Netflix, як це було з серією ігор «Відьмак». Наразі ведуться переговори про створення такого серіалу.
За матеріалами:
Forbes.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас