Понад 45% українських компаній вважають, що ШІ підвищує прибутковість бізнесу — опитування — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Понад 45% українських компаній вважають, що ШІ підвищує прибутковість бізнесу — опитування

Фондовий ринок
34
Понад 45% українських компаній вважають, що ШІ підвищує прибутковість бізнесу — опитування
Понад 45% українських компаній вважають, що ШІ підвищує прибутковість бізнесу — опитування, Фото: freepik
В Україні 32,6% зареєстрованих компаній використовують інструменти аналізу даних, 27,7% застосовують хмарні технології, а 22,4% впроваджують штучний інтелект.
Про це свідчать результати дослідження GEM Україна APS-2024, що було реалізоване в рамках проєкту «Інклюзивна економіка».
При цьому серед щойно заснованих українських бізнесів статистика дещо інша: інструменти аналізу даних використовують 23,4% з них, хмарні технології — 18,6%, а ШІ — 18,4%.

Як ШІ впливає на бізнес

За даними опитування, серед підприємств побутує думка щодо позитивного впливу ШІ-інструментів на низку аспектів ведення бізнесу.
  • Позитивний вплив штучного інтелекту на підвищення продуктивності вказали 45,9% функціонуючих підприємств;
  • 41,3% функціонуючих бізнесів вважають, що ШІ корисний для управління ризиками;
  • 43,3% компаній — що ШІ ефективний для вдосконалення інноваційних продуктів;
  • 45,3% представників компаній високо оцінили здатність ШІ підвищити прибутковість бізнесу.
Водночас, серед негативних наслідків використання інструментів ШІ для бізнесу було названо ризики щодо безпеки даних і конфіденційності, опір технологіям з боку власних працівників, порушення ділової етики, зростання витрат і проблеми впровадження цих інструментів.

Інноваційність українського бізнесу

Аналіз даних також показує, що приблизно 30,6% підприємців на ранній стадії функціонування бізнесу планують збільшити використання цифрових технологій для продажів і надання послуг у перші шість місяців своєї роботи.
Згідно з дослідженням, 35,8% респондентів вважають свій бізнес інноваційним. При цьому інноваційними, на думку респондентів, є 17,4% продукції та 18,3% бізнес-послуг в регіоні ведення їх бізнесу.
6,5% продукції та 9,7% послуг, згідно з опитуванням, є інноваційними для країни і лише 2% продуктів і 1,7% послуг — інноваційними для світу.
За матеріалами:
dev.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас