Податкова перевірить бізнес із мінімальним виторгом через РРО — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Податкова перевірить бізнес із мінімальним виторгом через РРО

Особисті фінанси
852
Щоб контролювати суб’єктів господарювання, які здійснюють готівкові розрахунки через зареєстровані РРО, податкова служба проводить аналіз виторгів, діяльності підприємців і підприємств, що звітують про мінімальні виторги, а також з’ясовує причини ненадходження інформації від РРО.
Про це повідомили у Головному управлінні ДПС у Запорізькій області.
Кого перевіряють. Передусім, для проведення перевірок відбираються господарські об’єкти, на яких застосовуються РРО з середньомісячним виторгом менше 12 тисяч гривень. В податковій зазначили, що це свідчить про незначний обсяг продажу, проведений через РРО, приховування реального обсягу розрахункових операцій та, відповідно, зниження рівня сплати податків.
Кожен господарський об’єкт потребує на місяць таких мінімальних витрат:
  • заробітна плата одного працівника (мінімальна зарплата у 2020 році) – 4,7 тисячі гривень;
  • утримання об’єкту торгівлі (послуг): оренда, комунальні платежі, земельний податок тощо – не менше 1 тисячі гривень;
  • обслуговування касової та іншої техніки – 200-500 гривень;
  • ліцензії та дозвільні документи – 700-2500 гривень тощо.

Довідка Finance.ua:

  • З 1 серпня 2020 року впроваджується застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій.
  • Бізнес може встановити програмний РРО на смартфон, планшет чи комп’ютер і використовувати такий пристрій як касовий апарат.
  • З 1 жовтня 2020 року набуває чинності норма про “кешбек”, яка передбачає повернення вартості покупки за порушення у видачі чека.
  • Також вводиться застосування повного розміру штрафу за незастосування РРО або невидачу чека (100% суми під час першого порушення і 150% за кожне наступне).
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас