858
Податкова перевірить бізнес із мінімальним виторгом через РРО
— Особисті фінанси
Щоб контролювати суб’єктів господарювання, які здійснюють готівкові розрахунки через зареєстровані РРО, податкова служба проводить аналіз виторгів, діяльності підприємців і підприємств, що звітують про мінімальні виторги, а також з’ясовує причини ненадходження інформації від РРО.
Про це повідомили у Головному управлінні ДПС у Запорізькій області.
Кого перевіряють. Передусім, для проведення перевірок відбираються господарські об’єкти, на яких застосовуються РРО з середньомісячним виторгом менше 12 тисяч гривень. В податковій зазначили, що це свідчить про незначний обсяг продажу, проведений через РРО, приховування реального обсягу розрахункових операцій та, відповідно, зниження рівня сплати податків.
Читайте також: Як зареєструвати програмний РРО: поради від ДПС
Кожен господарський об’єкт потребує на місяць таких мінімальних витрат:
- заробітна плата одного працівника (мінімальна зарплата у 2020 році) – 4,7 тисячі гривень;
- утримання об’єкту торгівлі (послуг): оренда, комунальні платежі, земельний податок тощо – не менше 1 тисячі гривень;
- обслуговування касової та іншої техніки – 200-500 гривень;
- ліцензії та дозвільні документи – 700-2500 гривень тощо.
Довідка Finance.ua:
- З 1 серпня 2020 року впроваджується застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій.
- Бізнес може встановити програмний РРО на смартфон, планшет чи комп’ютер і використовувати такий пристрій як касовий апарат.
- З 1 жовтня 2020 року набуває чинності норма про “кешбек”, яка передбачає повернення вартості покупки за порушення у видачі чека.
- Також вводиться застосування повного розміру штрафу за незастосування РРО або невидачу чека (100% суми під час першого порушення і 150% за кожне наступне).
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною