Українців закликали скаржитися на карткових шахраїв у поліцію — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Українців закликали скаржитися на карткових шахраїв у поліцію

Особисті фінанси
507
НБУ радить кожному клієнту банку, який постраждав від шахрайства, писати заяву в правоохоронні органи.
«Що робити клієнту? Крім дзвінка в банк і блокування рахунків ще необхідна заява в правоохоронні органи. Ця культура теж повинна формуватися», – сказав директор департаменту платіжних систем та інноваційного розвитку НБУ Олексій Шабан в ході круглого столу «Як захиститися від шахрайства при використанні платіжних карток», організованого «Фінансовим клубом».
Службовець НБУ визнав, що частина заяв постраждалих стають в поліції «висяками», але «були і реальні випадки, коли шахраїв знаходили».
«Взаємодія з кіберполіцією приносить свої плоди. Зараз можливо подати заяву в кіберполіцію через її сайт. І люди все частіше цим користуються», – розповів директор Української міжбанківської Асоціації членів платіжних систем ЕМА Олександр Карпов.
При цьому жертві складно повернути свої гроші назад, якщо вона віддала їх добровільно.
«Коли ви звертаєтеся до правоохоронних органів або НБУ з питанням «А як повернути мої гроші?», То ми змушені апелювати до закону про платіжні системи, де написано, що якщо ви щось порушили, то ми нічого не повинні робити. Ні, ми будемо робити все, що можемо, але ми не повинні. І якщо ви сподіваєтеся, що «чесно» віддані шахраєві гроші вам хтось поверне, то ви сильно помиляєтеся», – прокоментував Олександр Карпов.
Експерт пояснив, що відповідальність за збереження клієнтських коштів лежить в тому числі і на самому клієнті, і не тільки банки «повинні клієнтам», а й самі клієнти теж «багато чого повинні».
Нагадаємо, в НБУ розповіли про запуск масштабної інформаційної кампанії з протидії платіжному шахрайству.
За матеріалами:
Фінансовий клуб
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас