321
Мита Трампа можуть коштувати американським автовиробникам близько 108 млрд доларів
— Фондовий ринок

Новий аналіз Центру автомобільних досліджень США показав, що введені президентом Дональдом Трампом 25-відсоткові мита на автомобілі збільшать витрати американських автовиробників приблизно на 108 мільярдів доларів у 2025 році. Найбільше постраждають три компанії.
Про це повідомляє Reuters.
Дослідження, опубліковане в четвер, 10 квітня, організацією Ann Arbor, показало, що фінансово можуть постраждати автовиробники Детройта Ford Motor, General Motors, Stellantis (виробник вантажівок Jeep). Ця трійка може зіткнутися з тарифами в розмірі близько $5000 на деталі, що імпортуються ними, в середньому для кожного автомобіля, виробленого в США, і близько $8600 в середньому для кожного імпортованого ними автомобіля.
25% імпортні мита Трампа на автомобілі набули чинності 3 квітня, викликавши шок у галузі, оскільки постачання здійснюються з усього світу. Транспортні засоби, вироблені в Мексиці та Канаді, оподатковуються митом, але автовиробники, які дотримуються умов угоди США, Мексики та Канади, можуть відняти вартість американських деталей.
Тарифи підштовхнули автовиробників до змін у виробництві: GM збільшив випуск вантажівок на заводі в Індіані, а Stellantis тимчасово зупинив виробництво на заводі в Мексиці та одному в Канаді.
У дослідженні підраховано, що середня вартість мита на імпортовані автозапчастини для автовиробників детройтської трійки складе 4911 доларів США за автомобіль, що вище за середній показник по галузі в 4239 доларів США за автомобіль.
Метт Блант, президент Американської ради з автомобільної політики заявив, що дослідження «демонструє значні витрати, якими 25-відсотковий тариф вплине на автомобільну промисловість. Американські автовиробники Ford, GM та Stellantis мають намір підтримувати постійний діалог з адміністрацією для досягнення нашої спільної мети — збільшення виробництва автомобілів у США».
За матеріалами: Діло
Поділитися новиною
Також за темою
Банки декількох країн посилили контроль щодо клієнтів, пов’язаних із росією
Fitch підвищило рейтинг України після реструктуризації боргу
Інвесткомпаніям змінюють правила: що планує регулятор ринку капіталу
Ще 23 АЗС Коломойського переходять під контроль нового власник
НКЦПФР включила до списку сумнівних інвестиційних проєктів ще два кейси
Укрзалізниця повідомила, які потяги затримуються через аварію під Коростенем (список)
