4373
Мінекономіки оцінює потребу в бензині на травень у 120 тис. тонн
— Казна та Політика

Міністерство економіки оцінює потребу на травень у бензині у 120 тис. тонн, у дизпаливі — 254 тис. тонн.
Про це йдеться у повідомленні міністерства.
Згідно з повідомленням, минулого року Україна імпортувала автомобільним, залізничним, морським та трубопровідним транспортом 9,6 млн тонн пального, або 82% від усього обсягу споживання палива.
При цьому з початком російського вторгнення структура імпорту радикально змінилася, оскільки морські постачання заблоковані агресором, а через залізничний та трубопровідний транспорт більша частина пального постачалася з росії та білорусі.
Таким чином, з усіх доступних шляхів залишився автомобільний, який до війни забезпечував лише 3% постачання.
«Ми активно переорієнтуємо Україну на інші маршрути постачання. У результаті збільшили обсяги автоперевезення пального у травні порівняно з березнем у 15 разів, залізничні та річкові — у 5 разів», — цитується у повідомленні перший віцепрем’єр-міністр — міністр економіки Юлія Свириденко.
За її словами, цього збільшення поки що недостатньо, оскільки у травні очікується набагато більше споживання.
«При потребі бензину на травень обсягом 120 тис. тонн уряд може сприяти забезпеченню його наявності на ринку. Проте йде робота над завезенням запасів для операторів ринку. Щодо дизеля — його потреба на травень становить 254 тис. тонн», — йдеться у повідомленні.
За словами Свириденко, цей обсяг вдасться забезпечити за рахунок максимальних обсягів імпорту, збільшивши пропускну спроможність автомобільних переходів та залізничного навантаження.
«Востаннє логістичні проблеми такого масштабу наша країна вирішувала у 1943-1944 роках. Працюємо над вузлами навантаження на залізниці; будуємо нестандартні логістичні маршрути через порти Чорного моря, Балтики та Адріатики», — зазначила Свириденко.
За її словами, Україна також отримала позитивні сигнали щодо технічних можливостей щодо збільшення перевалки пального через Польщу з 60 до 200 тис. тонн на місяць.
Свириденко підкреслила, що сьогодні сукупні залишки операторів показали мінімальне зростання, таким чином великі мережі АЗС змогли збільшити ліміти відпуску палива в одні руки.
Дефіцит пального в Україні: чому так сталося та коли він закінчиться
За матеріалами: Українські Новини
Поділитися новиною
Також за темою
Уряд спростив операторам зв’язку процедури будівництва станцій
Зеленський назвав сценарії отримання репараційної позики для України
«Податок на OLX»: чотири цифрові платформи підтримали ініціативу уряду
ПДФО цього року приніс бюджету на 86 млрд грн більше, ніж торік
Італія, Мальта і Болгарія виступили проти використання російських активів для кредиту Україні
Комітет ВР підтримав законопроєкт про перейменування «копійки» на «шаг»
