286
«Дія» хоче додати у чат-бот помічника на основі ШІ
— Технології&Авто

«Дія» працює над впровадженням помічника на основі штучного інтелекту, який допоможе контактному центру відповідати на звернення. Технологію назвуть Надією.
Про це повідомив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
За його словами, для впровадження такої функції хочуть використати технологічне рішення від однієї з «топових міжнародних компаній». Проте про яку саме компанію йдеться, він не вказав.
«Це буде чат-бот нового покоління, який у чаті спілкуватиметься людяною мовою й допоможе розв’язати нескладну проблему. Його основними перевагами будуть швидкість відповіді та економія часу й ресурсів команди підтримки „Дії“», — запевнив він.
Федоров зазначив, що наразі якість відповідей ШІ-помічника влаштовує його на 80%, а втім, обіцяє - буде краще. Водночас міністра «не зовсім влаштовує» швидкість відповідей, тому у відомстві працюють і на над цим.
«Це буде революційна технологія не тільки для України, а й для урядів усього світу. Під час бета-тестування зможете навчити помічника якісніше відповідати на запити», — додав очільник міністерства.
Нині Мінцифри також продовжує працювати над законодавчим полем для ШІ та інтегрувати його в освіту.
За матеріалами: Економічна Правда
Поділитися новиною
Також за темою
Оператор платіжної системи PayPal вирішив створити власний банк
Google тестує персоналізовану стрічку Discover на Android
Китайський iPhone Air за пів ціни: представлено новий флагман Vivo S50 Pro mini (фото)
Nvidia придбає постачальника програмного забезпечення для ШІ
Meta закрила застосунок Facebook Messenger для Windows і Mac
BYD збільшує гарантію на акумулятори електрокарів, перевершуючи Tesla
