355
Авто, які найчастіше ламаються після 150 тисяч км
— Технології&Авто

Експерти визначили перелік автомобілів, які найчастіше створюють проблеми після 150 тисяч км пробігу.
Про це йдеться в дослідженні Consumer Reports.
Mini Cooper
Яскравий приклад того, що прагнення зробити авто кращим не завжди приносить користь. Маленький британський хетчбек часто страждає від розтягування ланцюга ГРМ на невеликих пробігах, а також проблем із турбіною та водяною помпою.
Chevrolet Equinox
Сімейний кросовер, створений для спокійних подорожей, після 150 тисяч км може «з'їдати» більше мастила, ніж зазвичай. Найчастіше причина криється у зношених поршневих кільцях, які потребують заміни. Також у цієї моделі нерідко виходить з ладу ланцюг ГРМ і трапляються збої в роботі автоматичної коробки передач.
Nissan Pathfinder
Проблеми з трансмісією властиві не лише преміальним брендам. У Pathfinder слабким місцем виявився варіатор CVT, а також двигун V6, що змушує багатьох власників продавати авто вже після ста тисяч кілометрів.
Ford Explorer
Ця модель — справжній «подарунок» для автомайстерень, що ремонтують коробки передач. Крім того, при пробігах близько 150 тисяч км у нього часто виходять з ладу ланцюг ГРМ, водяна помпа (заміна якої коштує чимало), інтеркулер і АКПП.
Audi A4
Дволітровий двигун TFSI славиться витоками мастила, а система ГРМ — своєю складністю та дорогою у ремонті конструкцією.
BMW 3-Series
Цей динамічний і керований седан має не менш динамічні проблеми з надійністю. Згідно з Consumer Reports, водяні насоси «трійки» виходять з ладу приблизно кожні 100 тисяч км, а до 120 тисяч часто потребують заміни радіатор, термостат і розширювальний бачок. Двигун N54 також вважається проблемним, особливо після пробігу у 150 тисяч км.
Volkswagen Passat
Німецький седан поєднує у собі точність інженерії та високу вартість ремонту. Його 2-літровий турбомотор TSI схильний до витоків через ущільнення та прокладки, швидко накопичує нагар, а натягувач ланцюга ГРМ і коробка DSG потребують регулярного обслуговування.
Нагадаємо, з 1 листопада у Києві та Дніпрі завершився літній період підвищеного швидкісного режиму на низці міських магістралей. Максимально дозволена швидкість на цих ділянках знижена до 50 км/год.
Відповідно до рішення Київської міської ради, з 1 листопада швидкісний ліміт знижено з 80 км/год до 50 км/год на чотирьох ключових маршрутах столиц. Детально дивіться тут.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною
Також за темою
Оплата за зберігання номерних знаків: що треба знати
Як зареєструвати автомобіль у Німеччині, і скільки це коштує
Авто, які найчастіше ламаються після 150 тисяч км
ТОП-10 найпопулярніших свіжопригнаних авто жовтня 2025 року
Ввезення електромобілів в Україну: що зміниться з 2026 року
Microsoft запустила власну модель для генерації зображень
