227
Adobe розгортає ШІ-функції та планує підвищення цін на свої продукти
— Технології&Авто

Після місяців тестування Adobe відкрила доступ до низки функцій генеративного штучного інтелекту у своєму програмному забезпеченні, плануючи підвищити ціни, але також платити учасникам, чия робота допомагає зробити ці функції можливими.
Про це пише Reuters.
Adobe розробляє Photoshop та інші інструменти для редагування, які складають основу її бізнесу з продажу програмного забезпечення за підпискою Creative Cloud. Протягом останніх шести місяців компанія постійно додає нові функції штучного інтелекту в ці програми, наприклад, можливість генерувати зображення з тексту.
Adobe повідомила, що ціни на багато її продуктів за підпискою зростуть на 2−5 доларів на місяць, починаючи з листопада.
Клієнти Adobe отримають певну кількість «кредитів» для використання генеративних функцій ШІ. Після того, як ці «кредити» будуть використані, користувачі можуть заплатити за більшу кількість або продовжити використання функцій, але з меншою швидкістю.
Adobe також заявила, що буде платити учасникам своїх баз даних стокових зображень, які використовуються для навчання своїх систем ШІ.
Цього року Adobe виплатить одноразовий бонус «контриб'ютора» художникам на основі того, скільки зображень вони внесли до бази даних Adobe і скільки разів їхні зображення були ліцензовані традиційними способами в період з 3 червня 2022 року по 3 червня 2023 року.
Після цього Adobe почне виплачувати бонус щороку за навчання з використанням її систем штучного інтелекту.
Finance.ua вже й в Instagram. Доєднуйтесь!
За матеріалами: Економічна Правда
Поділитися новиною
Також за темою
Популярність автівок з Китаю зросла на 50% за рік: які моделі обирають автомобілісти
Прибутки великих компаній від ШІ до 2028 року перевищать $1 трлн
У Європі рекордні продажі електромобілів: 600 тисяч автівок за квартал
Infiniti представила новий спортивний кросовер QX65 Monograph (фото)
Експерти обрали найкращий iPhone у 2025 році за співвідношенням ціни та можливостей
Електрокари проїжджають менше, ніж заявляють виробники — дослідження