В Україні запускають онлайн платформу для збору відгуків бізнесу про взаємодію з державою
Міністерство економіки запускає онлайн платформу для збору відгуку від бізнесу про взаємодію з державою — Пульс.
Про це повідомляє пресслужба міністерства.
Мета платформи
В уряді хочуть створити єдиний цифровий інструмент для прозорих відносин між державою та бізнесом для підвищення якості державних послуг.
Тепер кожен підприємець може поставити оцінку послугам, які надає держава. На етапі бета-тестування можна оцінити 22 держоргани, поступово їхня кількість збільшуватиметься.
Завдяки цьому інструменту можна буде побачити об’єктивну вимірювальну картину якості держпослуг і ефективніше та швидше реагувати на проблеми підприємців.
«Наприклад, звернулися у податкову, ЦНАП чи інші органи і не задоволені якістю послуг, тоді можна залишити відгук на Пульсі. Заявку візьмуть у роботу, щоб виправити проблему, а підприємець отримає відповідь щодо свого запиту в онлайн-кабінеті. Так само можна залишити і позитивний відгук, щоб масштабувати позитивні практики. Відгук від бізнесу ми відцифровуємо, та на його основі буде сформовано так званий Entrepreneur Satisfaction Score (Індекс задоволеності підприємців). У планах інтегрувати „Пульс“ до більшості державних послуг, щоб була можливість надати миттєву оцінку більшості державних сервісів», — зазначила перша віцепрем’єр-міністерка України — міністерка економіки України Юлія Свириденко.
Система складатиметься з трьох компонентів
1. Дашборд — інформаційна панель для прийняття управлінських рішень з ключовими показниками, яка дозволить швидко оцінити стан задоволеності державними послугами у зручному для аналізу та сприйняття форматі. Дашборди з оцінками від бізнесу та динамікою звернень публічні.
2. В інформаційному вікні для надання відгуку підприємці можуть лишити відгук про взаємодію з державними органами та повідомити про проблему, якщо вона виникла. Для цього потрібно авторизуватися будь-яким зручним способом — електронним підписом, через банк ID або Дія.Підпис.
Після цього підприємцю запропонують заповнити дві форми для оцінювання державних послуг на вибір — коротку та довгу.
Коротка — для оцінки базових критеріїв (умови відкриття / закриття бізнесу, відсутність незаконних перевірок, а також ще вісім показників) і оцінювання державного органу, з яким мали справу. Ці дані будуть використані для подальшого узагальнення проблематики та приоритизації вирішення найвагоміших питань.
Довга — передбачає можливість більш конкретно поділитися досвідом і вказати, який орган влади та особа (и) перешкоджали підприємницькій діяльності. Ця форма опрацьовується інакше. Вона може бути спрямована або до Урядового контактного центру, де обробляється як звернення громадянина, або у складних випадках — до Ради бізнес-омбудсмена, якщо питання належать до її компетенцій.
3. Особистий кабінет. Після заповнення форми підприємець зможе відслідковувати статус її розгляду онлайн в особистому кабінеті — від моменту формування заявки до відповіді представника держави. Коли отримає відповідь, буде можливість оцінити весь процес опрацювання звернення від 1 до 10.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною