1892
Українці все частіше обирають вітчизняні бренди — дослідження
— Особисті фінанси

Українці все частіше обирають вітчизняні бренди. Зокрема, упродовж року попит на українську продукцію зріс на 5% - з 69% до 74%.
Про це свідчать результати дослідження Gradus Research, у якому дослідили, до яких змін штовхає українських споживачів тривале життя в умовах війни із невизначеною тривалістю.
Скільки українців звертають увагу на бренд
З’ясувалося, що нині все більше українців звертають увагу на бренд під час здійснення покупок. Про це зазначили дві третини опитаних (62%), тоді як у грудні 2022 таких було трохи більше половини (54%).

Експерти зазначають, що у великих містах споживачі більш прискіпливі, що пояснюються ширшим вибором товарів.
Скільки українців купують вітчизняні бренди
За даними дослідження, 74% респондентів надають перевагу українській продукції. На відміну від грудня 2022 року, коли про це вказали 69% українців.
Більше половини респондентів (54%) надають перевагу знайомим брендам. Проте на ринку існує виражений запит на проби нових брендів — 37% опитаних готові експериментувати.

І ключовий фактор, що спонукає дати шанс новим брендам — бажання підтримати українське (57%).
На другому місці — фактор економії коштів (45%). При цьому жінки тяжіють до першого, більш емоційного драйвера, тоді як чоловіки — до другого, більш раціонального.
Це все конвертується у зростаючу прихильність до українських брендів перед іноземними.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною