0 800 307 555
0 800 307 555

ТОП-7 ознак, які сигналізують про недобросовісного автомеханіка

Технології&Авто
104
ТОП-7 ознак, які сигналізують про недобросовісного автомеханіка
ТОП-7 ознак, які сигналізують про недобросовісного автомеханіка
Серед британських водіїв було проведене опитування, яке показало, що 23% відчували, що їх ошукали під час обслуговування автомобіля, а 25% відчували тривогу вже під час входу в автосервіс.
Про це пише Sky News.
7 основних ознак, які сигналізують про недобросовісного механіка.

Не може пояснити проблему

Якщо він не може пояснити проблему так, щоб ви зрозуміли, це тривожний знак. Використання надмірного технічного жаргону без пояснень або ухильність при проханні про роз’яснення — серйозне порушення.
Особливу увагу слід приділити фразам: «це складно» або «ви все одно не зрозумієте», коли ви просите подробиці про ремонт.

Відмовляє надати письмовий кошторис

Будь-який поважаючий себе механік зобов’язаний надати письмовий кошторис на роботи, вартість яких перевищує базове обслуговування. Усні розцінки залишають простір для «непорозумінь», які, як правило, завжди на користь автосервісу.

Кошториси різні при повторних зверненнях

Якщо ви повертаєтеся в той самий сервіс зі схожою проблемою і отримуєте кошторис, що кардинально відрізняється, поставте запитання про причини. Хоча ціни на запчастини можуть коливатися, різкі відмінності у вартості робіт або підході до ремонту вказують на непослідовну цінову політику.

Наполягає на негайному ремонті

Термінові ремонти існують, але остерігайтеся агресивного тиску, який не дає вам часу подумати або отримати другу думку. Нечесні механіки часто створюють неправдиву терміновість, щоб перешкодити вам порівняти пропозиції в інших місцях.
Будьте особливо обережні, якщо вам заявляють, що вашою машиною «небезпечно керувати», але водночас дозволяють вам виїхати на ній після оплати їхнього дорогого ремонту.

Відмова показати замінені деталі

Якщо ви платите за заміну деталей, ви маєте повне право побачити те, що було знято з вашого автомобіля. Механіки, які відмовляються задовольнити це прохання або заявляють, що вже утилізували деталі, можливо, взагалі нічого не міняли.

Виявлення «термінових» проблем під час планового ТО

Треба попросити їх показати вам кожну виявлену проблему. За можливості зробіть фотографії та ігноруйте тиск, що вимагає негайно схвалити всі роботи.

Завищена вартість

Хоча механіки заслуговують на справедливий прибуток на запчастинах, деякі завищують ціни до необґрунтованих рівнів.
Вивчіть базові ціни на поширені запчастини, щоб зрозуміти, який рівень цін справедливий.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас