564
Топ-10 «свіжопригнаних» електромобілів у 2024 році
— Особисті фінанси

Частка «свіжопригнаних» авто серед усіх електромобілів на ринку за підсумками минулого року склала 53,2%, тобто понад половину, і, відповідно, більше, ніж два інші підсегменти — продажі нових та внутрішні перепродажі електромобілів з пробігом.
Про це свідчать дані Інституту досліджень авторинку.
Загалом впродовж 2024 року український автопарк поповнився на 41 223 легковики групи BEV (Battery Electric Vehicle) з пробігом. Це значить, що, окрім того, що обсяги поповнення стали рекордними, загальний внесок року у наповнення парку електромобілів став чималі 36%. Тобто понад третина усіх присутніх в Україні «електричок» прибула саме у 2024.
Динаміка цієї частини авторинку теж непогана: плюс 37% у порівнянні з обсягами 2023 року.
Середній вік електричних легковиків, які прибували торік, склав 5,5 року — найменше значення з усіх сегментів нашого ринку вживаних авто.
Які електромобілі найчастіше «приганяли» з-за кордону
Майже третина з них обрали Tesla. Nissan наразі тримається завдяки двом поколінням Leaf, та сподівається на успіх кросовера Ariya, проте у групі e-SUV конкуренція значно жорсткіша, ніж та, яка була у час появи першої генерації Leaf у середовищі компактних хетчбеків, де фактично йому ні з ким було конкурувати.
Третя позиція у Volkswagen, який увійшов до групи марок з часткою понад 10%.

Серед окремих моделей, які найчастіше поповнювали український автопарк, першість за Nissan Leaf, який минулого року час від часу обмінювався першим місцем з Tesla Model 3.

Нагадаємо, що 2025 рік — останній, поки діють пільги на розмитнення електромобілів.
«Прогнозуємо збільшення обсягів імпорту цього року, а також не виключене виникнення черг на них та зростання цін, яке може початися вже влітку», — додали експерти.
Допоможіть нам зробити контент ще кориснішим для вас! Finance.ua створив невеличке опитування, щоб врахувати ваші побажання та інтереси при створенні матеріалів. Це займе лише кілька хвилин, але дозволить покращити наші тексти.
👉 Пройти опитування
За матеріалами: Інститут досліджень авторинку
Поділитися новиною