0 800 307 555
0 800 307 555

Що робити, якщо в лікарні відмовляють у безкоштовних послугах чи ліках

Особисті фінанси
597
МОЗ опублікувало алгоритм дій у разі відмови у безоплатному медичному обслуговуванні, пише socportal.
Якщо ви зіткнулися із ситуацією, коли в медустанові вимагають гроші за безоплатні послуги, зверніться зі скаргою до головного лікаря (медичного директора) закладу про неправомірні дії медика.
Якщо відмовляють на рівні керівництва лікарні, напишіть скаргу до Департаменту охорони здоров’я у вашому місті чи регіоні або власнику медзакладу — відповідного органу місцевої влади.
Якщо не вдається вирішити проблему на місцевому рівні, подайте скаргу до НСЗУ через контакт-центр 16-77 або листом на електронну адресу info@nszu.gov.ua.
У скарзі потрібно зазначити:
  • ПІБ, дату народження.
  • Дату відмови в медичній послузі.
  • Повну назву лікарні.
  • Посаду, прізвище, ім’я та по батькові працівника, який порушує ваші права.
  • Детальний опис ситуації.
  • Контакти, за якими з вами можна зв’язатися.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас