597
Що робити, якщо в лікарні відмовляють у безкоштовних послугах чи ліках
— Особисті фінанси
МОЗ опублікувало алгоритм дій у разі відмови у безоплатному медичному обслуговуванні, пише socportal.
Якщо ви зіткнулися із ситуацією, коли в медустанові вимагають гроші за безоплатні послуги, зверніться зі скаргою до головного лікаря (медичного директора) закладу про неправомірні дії медика.
Якщо відмовляють на рівні керівництва лікарні, напишіть скаргу до Департаменту охорони здоров’я у вашому місті чи регіоні або власнику медзакладу — відповідного органу місцевої влади.
Якщо не вдається вирішити проблему на місцевому рівні, подайте скаргу до НСЗУ через контакт-центр 16-77 або листом на електронну адресу info@nszu.gov.ua.
У скарзі потрібно зазначити:
- ПІБ, дату народження.
- Дату відмови в медичній послузі.
- Повну назву лікарні.
- Посаду, прізвище, ім’я та по батькові працівника, який порушує ваші права.
- Детальний опис ситуації.
- Контакти, за якими з вами можна зв’язатися.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною
Також за темою
ТОП-7 помилок, які псують співбесіду
Як повернути частину витрат за навчання
Водійські послуги в «Дії» щороку економлять понад 4,5 млрд грн — Федоров
З 1 січня в Україні діятиме єдина форма квитків для всіх видів громадського транспорту
Квартира у новобудові Києва чи на вторинці: що краще
SkyUp розпродає квитки на нові напрямки за акційною ціною