272
росіяни масово переходять на дискаунтери і «магазини доступних цін»
У росії фіксують зростання продажу товарів з дискаунтерів та магазинів доступних цін.
Про це пише «Интерфакс» із посиланням на дані сервісу «Сбермаркет».
За підсумками п’яти місяців 2022 року продажі магазинів таких форматів через «Сбермаркет» зросли у 16 разів порівняно з аналогічним показником минулого року, кількість замовлень — у 17 разів.
Сервіс проаналізував продажі з магазинів понад 20 ритейлерів, у тому числі Fix Price, «Авоська», «Батон», «Бегемаг», «Бистроном», «Командор», «Монетка», «Полушка», «Хороший», «Діксі», «Моя Ціна» (останні дві мережі належать «Магніту») та інших.
Найшвидше зростали продажі яєць — за підсумками 5 місяців їх замовляли у 17 разів частіше, ніж роком раніше. Продажі молочних продуктів, свіжих овочів та фруктів збільшилися у 14 разів.
Борітеся — поборемо! Слава Україні!
За матеріалами: Економічна Правда
Поділитися новиною
Також за темою
Чи будуть відключення світла: в Укренерго розповіли, як готуються до зими
«Укрпошта» планує виконати вимоги НБУ щодо капіталу без державної підтримки
Як зрозуміти, що прийшов час міняти роботу: 4 ознаки
Інвестиційний фонд відбудови: делегації США показали перші потенційні родовища
Скільки заробляють пілоти у Європі (інфографіка)
ТОП-10 найбезпечніших країн Європи: думка соло-мандрівника (інфографіка)