Київський метрополітен готовий заплатити 60 млн грн за коригування проєкту метро на Троєщину
Київський метрополітен оголосив тендер на коригування проєкту будівництва Подільсько-Вигурівської лінії (метро на Троєщину) з очікуваною вартістю 59,61 млн грн.
За результатами аукціону буде визначено переможця, який протягом семи місяців розробить оновлений проект будівництва нової гілки метро.
Конкурсні торги в системі ProZorro оголошені на коригування проектної документації на будівництво першої ділянки Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену від станції Глибочицька до станції Райдужна.
Читайте також: Метро на Троєщину будуватимуть в декілька етапів
Зазначається, що перша ділянка метро на Троєщину довжиною майже в 11 км буде включати шість станцій і два пересадочні вузли:
- Глибочицька з пересадкою на станцію Лук’янівська;
- Подільська з пересадкою на станцію Тараса Шевченка;
- а також станції Суднобудівна, затока Десенка, Труханів острів і Райдужна.
«Оновлений проект буде відповідати всім сучасним вимогам — від інклюзивності до наявності велосипедних паркінгів не менше ніж на 50 місць поруч зі станціями метро», — зазначив заступник голови КМДА Олександр Густєлєв.
Також він додав, що в межах одного з вестибюлів станцій або поруч зі станціями на поверхні буде спроектовані громадські санітарні вузли.
Також станції обіцяють обладнати сучасними інформаційно-навігаційними системами для пасажирів, в тому числі для людей з вадами зору, сучасними тунельними ескалаторами і вантажопасажирськими ліфтами.
Провізна спроможність станцій розрахована на 40,8 тис. пасажирів на годину.
На початку жовтня повідомлялося, що в Києві почали підготовчі роботи до будівництва Подільсько-Вигурівської лінії метро. Будувати нову, четверту лінію метро будуть в кілька етапів. Під час першого працюватимуть над ділянкою від станції Глибочицька до станції Райдужна.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною