293
Spotify тестує дешевшу версію підписки, в якій буде реклама
— Особисті фінанси
Музичний стрімінговий сервіс Spotify тестує дешевшу версію підписки Spotify Plus за $0,99 на місяць.
Про це повідомляє The Verge. У Spotify підтвердили виданню, що тестують нову версію підписки.
Нова версія підписки буде включати рекламу, але дозволить користувачам слухати музику без обмежень: можна буде пропускати будь-яку кількість пісень і вмикати потрібний трек відразу.
Для американських користувачів гібридна підписка обійдеться в десяту частину вартості Spotify Premium: $0,99 замість $9,99 на місяць.
«Ми завжди працюємо над поліпшенням можливостей Spotify і регулярно проводимо тести, щоб приймати рішення. Наразі ми тестуємо варіант підписки з рекламною підтримкою для обмеженого числа наших користувачів», – зазначив представник компанії.
Читайте також: Spotify відзвітував про зростання виручки від реклами на 110% і зростання кількості платних підписників
У Spotify попередили, що новий варіант підписки може бути запущений не в тому форматі, в якому його тестують зараз.
Як уточнило видання, в рамках експерименту підписку Spotify Plus пропонують передплатникам за різними цінами.
За матеріалами: НВ
Поділитися новиною