267
Spotify відзвітував про зростання виручки від реклами на 110% і зростання кількості платних підписників
— Фондовий ринок
Стрімінговий аудіосервіс Spotify відзвітував про 20% зростання кількості підписників за підсумками другого кварталу 2021-го через попит в Європі і Північній Америці, передає Reuters.
Рекламний бізнес Spotify, який минулого року сильно постраждав через пандемію коронавірусу, показав зростання на 110% (до 275 млн євро) за підсумками кварталу. Загальна виручка сервісу за квартал зросла з 2,15 млрд євро до 2,33 млрд євро, перевищивши прогнози аналітиків.
Кількість преміум-підписників, які приносять компанії основний дохід, зросла до 165 млн. Водночас число активних користувачів на місяць зрослон а 22% – до 365 млн.
Також компанія активно вкладає в розвиток напрямку подкастів, щоб конкурувати на цьому полі з Apple. Загалом на платформі Spotify розміщені 2,9 млн подкастів і частка споживання цього контенту досягла рекордного рівня за підсумками кварталу.
За матеріалами: НВ
Поділитися новиною
Також за темою
«Укроборонпром» збільшив виторг до $3 млрд і потрапив у топ-50 найбільших оборонних компаній світу
68% компаній продовжують інвестувати в українські надра, попри війну — дослідження
АМКУ дозволив UPG взяти в оренду іще 75 автозаправок групи Приват
Apple виплатить $95 млн у справі про прослуховування Siri
В Києві зʼявилось представництво компанії Джеффа Безоса
Укрпошта запускає «Експрес-вікно»: що це таке