0 800 307 555
0 800 307 555

Spotify відзвітував про зростання виручки від реклами на 110% і зростання кількості платних підписників


Spotify відзвітував про зростання виручки від реклами на 110% і зростання кількості платних підписників

Стрімінговий аудіосервіс Spotify відзвітував про 20% зростання кількості підписників за підсумками другого кварталу 2021-го через попит в Європі і Північній Америці, передає Reuters.

Рекламний бізнес Spotify, який минулого року сильно постраждав через пандемію коронавірусу, показав зростання на 110% (до 275 млн євро) за підсумками кварталу. Загальна виручка сервісу за квартал зросла з 2,15 млрд євро до 2,33 млрд євро, перевищивши прогнози аналітиків.

Читайте також: Spotify придбав стартап Podz для обробки подкастів за допомогою ШІ

Кількість преміум-підписників, які приносять компанії основний дохід, зросла до 165 млн. Водночас число активних користувачів на місяць зрослон а 22% – до 365 млн.

Також компанія активно вкладає в розвиток напрямку подкастів, щоб конкурувати на цьому полі з Apple. Загалом на платформі Spotify розміщені 2,9 млн подкастів і частка споживання цього контенту досягла рекордного рівня за підсумками кварталу.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Опитування
В Контексті Finance.ua