Держпродспоживслужба розповіла про найчастіші порушення прав споживачів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Держпродспоживслужба розповіла про найчастіші порушення прав споживачів

Казна та Політика
237
Держпродспоживслужба та представники бізнесу домовилися про спільне напрацювання пропозицій для внесення змін до закону «Про захист прав споживачів» та деяких нормативних документів.
Про це повідомляється на Урядовому порталі.
«Держпродспоживслужбу часто сприймають як каральний орган, і я дуже хочу змінити це ставлення. Ми маємо бути партнерами з бізнесом, при цьому метою нашого партнерства має виступати захист прав споживачів, спільна боротьба з фальсифікованою продукцією та надання послуг споживачам на найвищому рівні», – зазначила Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька.
Вона зазначила, що за перше півріччя 2021 року Держпродспоживслужбою було перевірено понад 2,4 тис. суб’єктів господарювання стосовно захисту прав споживачів. Порушення виявлені у 28,5% перевіреної кількості суб’єктів.
Найчастіші порушення:
  • найбільша кількість порушень (62,8%) стосувалася відсутності необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію або продавця;
  • на другому місці (10,2%) – порушення умов договору між споживачем і виконавцем про виконання роботи, надання послуги;
  • на третьому місці (6,5%) – відмова споживачу у реалізації його прав, встановлених Законом України «Про захист прав споживачів» при придбанні неякісного товару, обміну якісного товару, наданні послуги.
Про головні законодавчі ініціативи, які можуть торкнутися ваших гаманців, ми оперативно інформуємо в телеграм-каналі Finance_ukr. Підписуйтесь і завжди будьте в курсі головних змін!
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас