Більше продуктивності та овертаймів: як українскі айтівці пережили карантин — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Більше продуктивності та овертаймів: як українскі айтівці пережили карантин

Особисті фінанси
627
Загалом українське ІТ непогано пристосувалося до нових умов. Більшість ІТ-фахівців працюють з дому і переважно задоволені цим. Проте серед проблем залишаються овертайми, брак комунікації, а також зменшення фізичної активності через карантин.
Про це свідчить велике опитування ІТ-спеціалістів щодо життя в умовах пандемії, карантину та періодичних локдаунів, що проводилося у червні 2021 експертами порталу dou.ua. В опитуванні взяли участь 5548 айтішників, що живуть та працюють в Україні.
Робота на карантині. Більшість опитаних ІТ-спеціалістів на ремоуті:
  • 71% переважно працюють вдома через карантин;
  • ще 12% частково вдома і частково в офісі;
  • а 9% працювали віддалено і до пандемії;
  • лише 7% постійно відвідують офіс. У порівнянні з квітнем 2020 року, збільшилася кількість ІТ-спеціалістів, які виходять в офіс: тоді їх було 2%, ще 2% — час від часу туди приїжджали.
На віддаленому форматі здебільшого технічні спеціалісти (серед QA таких 80%, з-поміж аналітиків та спеціалістів з Big Data — 79%, серед розробників — 71%) та менеджмент проєктів (73%). Топменеджери, спеціалісти з HR, маркетингу та продажів, дизайнери, системні адміністратори та підтримка користувачів частіше працюють в офісі.
До речі, більше цікавих новин та корисної інформації в зручному форматі – в телеграм-каналі Finance.ua. Не забудьте підписатися! 🤫
Більшість ІТ-спеціалістів хочуть мати змогу працювати як вдома, так і в офісі (61%). Тільки 34% фахівців, які зараз переважно чи частково працюють з дому, хотіли б повністю перейти на віддалений формат. Навіть серед тих, кого повністю влаштовує робота вдома, 29% хотіли б мати змогу час від часу приїжджати в офіс.
Більше продуктивності та овертаймів: як українскі айтівці пережили карантин
Основний недолік роботи з дому — брак комунікації з колегами (про це сказали 55% тих, хто зараз працює з дому). 33% відчувають проблеми з work-life balance, а 27% — з дотриманням робочого графіка.
Що кажуть про графік? Більшість ІТ-спеціалістів на ремоуті намагаються розпочати робочий день в той самий час, що і в офісі (54%). 22% респондентів беруться за завдання вдома пізніше, ніж в офісі — частіше про це заявляли аналітики та спеціалісти з Data Science (28%).

Отримати гроші до зарплати 💸

Завершити робочий день на ремоуті в той самий час, що й в офісі, складніше: це вдається тільки 42% ІТ-спеціалістів, які працюють з дому, а 44% закінчують працювати пізніше, ніж в офісі. Складно «вписатися» у звичні робочі години ще й тому, що у багатьох ІТ-спеціалістів за цей рік збільшилась кількість часу, який вони витрачають на приготування їжі (це відзначили 40% опитаних) та ведення домашнього господарства (33%).
Більше продуктивності та овертаймів: як українскі айтівці пережили карантин
Багато компаній під час карантину розширили пакет медичного страхування: це зауважили 22% фахівців. Найчастіше поліпшували медстраховку своїх співробітників найбільші компанії: так вважають 30% серед тих, хто працює в компаніях з більш ніж 800 співробітниками.
Практично не відбулося змін щодо відпусток і лікарняних, які надають компанії: 89% респондентів не відчули змін щодо відпусток, а 79% — щодо лікарняних.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас