12326
Кожен п'ятий покупець електромобілів повертається до паливних (дослідження)
— Технології&Авто
Американські дослідники з’ясували, які типи і марки електромобілів найгірше утримують клієнтів. А також з яких причин люди відмовляються від електричних машин.
Розробляючи електромобілі, перед компанією стоїть завдання не лише зробити їх привабливими для покупця, але й спонукати залишатись із цим видом транспорту надалі. І якщо на перше компанії кидають значні ресурси в спробі продати якомога більше товару, то на друге звертається значно менша увага.
Як проводилось дослідження. Інститут транспортних досліджень Каліфорнійського університету опублікував результати 4167 опитувань власників електромобілів у рецензованому науковому журналі Nature Energy.
Варто зазначити, що дані збирали тільки серед покупців електромобілів або гібридів у 2011-2018 роках. Тобто їхній досвід володіння припав на той період, коли технології в цій галузі бурхливо розвивалися. Сучасні моделі істотно відрізняються за характеристиками, тому, ймовірно, покупці сучасних моделей показали б інші результати.
Читайте також: Найпопулярніші електромобілі в Україні
Результати показали, що з усієї кількості опитаних 1856 прийняли рішення придбати нову машину. Серед них майже 21% захотів перейти від електротяги на двигун внутрішнього згоряння. Причому від гібридів хочуть відмовитися більше людей. Але понад половина з них не виключає повернення до електромобілів у майбутньому.
Марки, від яких відмовляються найменше:
- Найменше “відмовників” у компанії Cadillac – точніше, їх немає взагалі. Результати показали 0% відмов. Проте такий результат викликає сумнів, коли стає зрозуміло, що серед усієї кількості учасників було всього троє власників автівки Cadillac;
- друге місце з результатом 7,14 відсотка за компанією Honda. Її автомобілями володіли 26 респондентів;
- на третьому місці найвідоміший світовий виробник Tesla – лише 10 відсотків покупців її машин захотіли змінити автівку.
Лідерами за відмовами назвали такі компанії:
- Fiat – 38% респондентів, які купили цю марку бажають повернутись до ДВЗ;
- Ford – 27,48%;
- Toyota – 24,47%;
- BMW – 21,01%.
Середні результати показує Volkswagen (18,18%), а також Kia (20,83%) і Nissan (20,6%).
Чому відмовляються від електромобілів. Головні причини покупки бензинового (або дизельного) автомобіля після володіння електромобілем або гібридом:
- відсутність можливості швидкої зарядки вдома. Наявність розвиненої мережі зарядних станцій у місті майже не впливає на ситуацію, оскільки більшість поїздок відбуваються за маршрутом будинок-робота і заїжджати кудись по дорозі людям незручно;
- відсутність досить потужної розетки (або можливості її встановити), що характерно для орендованої житлоплощі і апартаментів у багатоквартирних будинках;
- недостатня економічність у випадку гібридів;
- незадоволеність запасом ходу батарейних електромобілів.
За матеріалами: Телеканал 24
Поділитися новиною