Помилки у назві посади можуть позбавити працівника права на пільгову пенсію — ПФУ
У Головному управлінні Пенсійного фонду України у Вінницькій області нагадали, чому назви посад мають бути вказані відповідно до класифікатора професій.
Назва посади працівника має звучати однаково в трудовій книжці (наказі про прийняття на роботу), трудовому договорі (контракті), штатному розписі, кадрових документах тощо.
Якщо написано по-іншому. Якщо виявлено розбіжності, назву посади або професії необхідно привести у відповідність до Класифікатора професій ДК 003:2010. Дана процедура може проводитись без змін в організації виробництва і праці. Достатньо лише видати відповідний наказ та на його підставі внести зміни до штатного розпису, трудової книжки працівника, що обіймає цю посаду, посадової інструкції та доповнення до особового листка з обліку.
Як це вплине на пенсію:
- хибною є думка, що у разі, якщо посада, на якій працював працівник, не відповідає Класифікатору професій, то у такого працівника можуть виникнути проблеми під час оформлення пенсії. Для призначення пенсії важливим є страховий стаж працівника. Він формується за рахунок сплати страхових внесків, незалежно від посади, яку займає працівник;
- проблеми можуть бути лише у разі, якщо працівник мав право на пільгове пенсійне забезпечення, але прийняття на «неправильну посаду» позбавило його такого права. У цьому випадку однозначно потрібно виправляти.
Довідка Finance.ua:
- В Україні згідно з законом № 3623, який підписав президент Володимир Зеленський, пенсії нараховуватимуть автоматично. Не потрібно буде звертатися до Пенсійного фонду, збирати довідки для підтвердження свого стажу.
- Пільговий стаж підтверджується довідкою з підприємства про роботу в шкідливих умовах протягом повного робочого дня (якщо підприємство ліквідоване — відповідними комісіями при головних управліннях Пенсійного фонду).
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною