$15 млрд на технології для дистанційки: Як пандемія вплинула на ІТ-компанії — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

$15 млрд на технології для дистанційки: Як пандемія вплинула на ІТ-компанії

Особисті фінанси
665
З початком пандемії ІТ-компанії щотижня витрачали на технології в еквіваленті близько 15 млрд доларів США, щоб забезпечити безпечну роботу вдома під час COVID-19. Про це свідчить опитування 2020 Harvey Nash/KPMG CIO Survey.
Дослідження показало, що компанії, які активно застосовують цифрові технології, вириваються вперед. Керівники цих компаній частіше, ніж інші, здійснюють додаткові інвестиції в технології в результаті COVID-19. При цьому кількість організацій, які є дуже або надзвичайно ефективними у використанні цифрових технологій, є на 50% більшою, і вони витрачають додатково 21-50%. Ці інвестиції були сконцентровані на масштабних впровадженнях Distributed Cloud (42%) та SaaS (34%).
Зростання інвестицій у хмару. Після інвестицій у безпеку та конфіденційність (47%) інвестування в інфраструктуру та хмару було третім за значимістю інвестуванням в технології під час COVID-19, коли кількість ІТ-керівників, які схиляються до використання Distributed Cloud, збільшилася майже вдвічі лише за 12 місяців (від 11% до 21%).
Дефіцит кваліфікованих кадрів. До COVID-19 брак кваліфікованих кадрів у 2020 році залишався близьким до рекордно високого рівня. Після настання пандемії дефіцит висококваліфікованих кадрів у галузі технологій залишався високим, лише несуттєво зменшився порівняно зперіодом світової фінансової кризи 2008 року. На додачу до знань та кваліфікації у сфері кібербезпеки (35%), наступними трьома найдефіцитнішими кваліфікаціями є управління організаційними змінами (27%), архітектура підприємства (23%) та технічна архітектура і поглиблена аналітика, обидві – на рівні 22%.
Дистанційна робота залишиться — 86% ІТ-керівників перевели значну частину свого персоналу на віддалену роботу, а 43% очікують, що більше половини їхніх працівників працюватимуть вдома після пандемії.
Пріоритетні для ІТ-підрозділів бізнес-питання, на думку правління:
  • забезпечення необхідних умов праці для персоналу. У попередні роки це завдання, як правило, було десь посередині серед пріоритетів для ІТ-керівників, але воно стрімко увійшло до першої трійки пріоритетів після настання COVID-19 (порівняно з восьмим місцем до пандемії) через масовий перехід на віддалену роботу;
  • цифрові трансформації. Для майже половини (47%) ІТ-керівників COVID-19 безперервно пришвидшує цифрові перетворення і впровадження новітніх технологій (ШI, MН, блокчейн та автоматизація);
  • новітні технології. Впровадження штучного інтелекту (ШІ) та машинного навчання (МН) у невеликих масштабах зросло з 21% до COVID-19 до 24% на сьогодні, що є значним стрибком лише за кілька місяців;
  • програмне забезпечення як сервіс (Marketplace Software as a Service) (SaaS) – це головний переможець порівняно з 2019 роком. Широкомасштабні впровадження зросли більш ніж утричі – з 7% у 2019 році до 23% цього року. Кожна шоста організація запровадила цей сервіс протягом останніх 12 місяців.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас