«Метро на Троєщину»: які з 22 станцій нової гілки київського метрополітену побудують першими — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

«Метро на Троєщину»: які з 22 станцій нової гілки київського метрополітену побудують першими

Казна та Політика
2244
Четверта лінія київського метрополітену, знана серед киян як легендарне «метро на Троєщину», матиме 22 станції. Подільсько-Вигурівська лінія проходитиме від житлового масиву Троєщина до Кільцевої дороги. Її протяжність становитиме 31 км.
“Звести одночасно лінію метрополітену такої протяжності та з такою кількістю станцій в наших реаліях практично не можливо. Тому будівництво та запуск ПВЛ передбачається по окремим пусковим комплексам”, – повідомляють у комунальній організації «Інститут Генерального плану міста Києва».
Упродовж 5-7 років передбачається запустити перший пусковий комплекс, який буде складатися з 5 станцій (Райдужна, Труханів Острів, Суднобудівна, Подільська та Глибочицька).
На етап 20 років (до 2040 року) додатково до першого пускового комплексу передбачається звести 13,8 км лінії руху метрополітену та влаштувати 12 станцій (М. Цветаєвої, М. Закревського, С. Лифаря, Т. Драйзера, В. Маяковського, Бульвар Перова, С. Стальського, Братиславська, Затока Десенка, Площа Перемоги, Південний Вокзал, Солом’янська площа).
До кінця 2040 року на лінії буде налічуватися 17 станцій, а протяжність лінії становитиме 21 км.
На перспективу (етап 40-50 років) передбачається влаштувати п’ять станцій (Чоколівська, Аеропорт «Київ», Кільцева дорога на правому березі та Академіка Курчатова, вул. Кіото на лівому березі), а протяжність Подільсько-Вигурівської лінії на перспективу збільшиться на 10 км.

Довідка Finance.ua:

  • Як повідомляв глава КО «Київгенплан» Сергій Броневицький, перша черга будівництва становитиме п’ять станцій – від Лук’янівської до першої станції Райдужної, що на лівому березі Дніпра.
  • Мер Києва Віталій Кличко заявляв, що будівництво метро на Троєщину розпочнеться незабаром після здачі в експлуатацію Подільсько-Воскресенського мосту.
  • Будівельники розпочали встановлювати три великі металоконструкції Подільсько-Воскресенського мостового переходу, що стануть основою перегону мосту від вулиці Набережно-Хрещатицької.
За матеріалами:
Вечірній Київ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас