0 800 307 555
0 800 307 555

У НБУ розповіли, що вимагатимуть від колекторів


У НБУ розповіли, що вимагатимуть від колекторів

Національний банк готує певні вимоги до колекторів. Зокрема, представлятися і не дзвонити особам, непричетним до боргу.

Про це розповіла Ольга Гурбич, директор департаменту методології регулювання діяльності небанківських фінансових установ НБУ, в ефірі програми “Еспресо Гаманець” з Олександром Морщавкою на телеканалі “Еспресо”.

“Накладатимуться певні вимоги недопущення грубого спілкування. А також — дзвінки особам, які до боргу жодного відношення не мають, вони вперше чують від колектора, що особа має якусь заборгованість — і ці особи можуть бути навіть не в родинних зв’язках з самим боржником”, — сказала Гурбич.

Читайте також: Як захиститися від погроз колекторів або нав’язливих дзвінків через прострочений кредит сусіда

За її словами, колекторів зобов’яжуть спілкуватися коректно.

“Починаючи з того, що просто представитись — це не тільки елемент ввічливості, а й також прозорість діяльності самого колектора”, — зазначила директор департаменту НБУ.

Що робити, якщо дошкуляють колектори? 😱

Нагадаємо, найчастіше українці подають скарги на колекторів через:

  • цілодобовий прозвон з коротким інтервалом на телефонний номер боржника, членів його сім’ї, колег;
  • обробку особистих даних третіх осіб, які не мають відношення до кредиту і не давали згоди на обробку особистих даних;
  • поширення особистих даних боржників;
  • збір, використання і поширення конфіденційної інформації про боржника в месенджерах, соцмережах.

Довідка Finance.ua:

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Весь ринок:Кредит&Депозит
Все, що ми знаємо про:НБУ
Опитування
В Контексті Finance.ua