1333
У НБУ розповіли, що вимагатимуть від колекторів
— Кредит&Депозит
Національний банк готує певні вимоги до колекторів. Зокрема, представлятися і не дзвонити особам, непричетним до боргу.
Про це розповіла Ольга Гурбич, директор департаменту методології регулювання діяльності небанківських фінансових установ НБУ, в ефірі програми “Еспресо Гаманець” з Олександром Морщавкою на телеканалі “Еспресо”.
“Накладатимуться певні вимоги недопущення грубого спілкування. А також — дзвінки особам, які до боргу жодного відношення не мають, вони вперше чують від колектора, що особа має якусь заборгованість — і ці особи можуть бути навіть не в родинних зв’язках з самим боржником”, — сказала Гурбич.
Читайте також: Як захиститися від погроз колекторів або нав’язливих дзвінків через прострочений кредит сусіда
За її словами, колекторів зобов’яжуть спілкуватися коректно.
“Починаючи з того, що просто представитись — це не тільки елемент ввічливості, а й також прозорість діяльності самого колектора”, — зазначила директор департаменту НБУ.
Що робити, якщо дошкуляють колектори? 😱
Нагадаємо, найчастіше українці подають скарги на колекторів через:
- цілодобовий прозвон з коротким інтервалом на телефонний номер боржника, членів його сім’ї, колег;
- обробку особистих даних третіх осіб, які не мають відношення до кредиту і не давали згоди на обробку особистих даних;
- поширення особистих даних боржників;
- збір, використання і поширення конфіденційної інформації про боржника в месенджерах, соцмережах.
Довідка Finance.ua:
- Сергій Нікіфоров, виконавчий директор Асоціації учасників колекторського бізнесу України, розповів, що можуть дозволити і заборонити колекторам у найближчому майбутньому.
- Національний банк планує створити реєстр колекторських компаній і оновити підходи до регулювання роботи цього бізнесу в Україні.
За матеріалами: Espreso.tv
Поділитися новиною