Що можуть дозволити і заборонити колекторам у найближчому майбутньому — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Що можуть дозволити і заборонити колекторам у найближчому майбутньому

Кредит&Депозит
3566
Тільки за липень 2020 року НБУ отримав 2532 письмові скарги. З цього числа 2096 – на фінансові компанії, ще 436 – на банки. Три чверті скарг – на досить грубі форми роботи фінустанов щодо своїх клієнтів.
Про це на MFO Summit 2020 розповів Сергій Нікіфоров, виконавчий директор Асоціації учасників колекторського бізнесу України.
На що найчастіше скаржаться:
  • цілодобовий прозвон з коротким інтервалом на телефонний номер боржника, членів його сім’ї, колег;
  • обробка особистих даних третіх осіб, які не мають відношення до кредиту і не давали згоди на обробку особистих даних;
  • поширення особистих даних боржників;
  • збір, використання і поширення конфіденційної інформації про боржника в месенджерах, соцмережах.
Що планують змінити? Згідно зі змінами, в ЗУ “Про споживче кредитування” колекторам дозволять:
  • контактувати не більше ніж 2 рази на день з 8:00 до 20:00;
  • дотримуватися етичної поведінки;
  • дотримуватися ЗУ “Про захист персональних даних”;
  • аудіо-, фото- і відеофіксація взаємодій з клієнтом (її повинні будуть зберігати 1 рік).
При цьому колекторам не можна буде:
  • контактувати з третіми особами і обробляти їхні персональні дані;
  • ігнорувати питання щодо деталей боргу та надавати неправдиву інформацію;
  • використовувати зображення на конвертах через неправильне їх тлумачення;
  • повідомляти третім особам інформацію про борг позичальника.
Варто зазначити, що всі пункти цих норм ще обговорюються і можуть не бути включені в остаточну версію змін до законів.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас