Де оформити електронний підпис: інструкція Мінцифри
Щоб скористатися цифровими сервісами або е-документообігом, треба мати електронний підпис.
У Міністерстві цифрової трансформації розповіли, як зручно та швидко отримати персональний е-підпис.
Кваліфікований електронний підпис (КЕП) — те, що раніше називали ЕЦП (Електронний цифровий підпис), можна отримати абсолютно безкоштовно. Це доступно в онлайн і в офлайн.
Де можна оформити е-підпис:
- щоб отримати підпис офлайн, потрібно особисто звернутися до одного з надавачів послуги. Для цього треба заповнити реєстраційну форму та вказати паспортні дані й номер платника податків. Перелік надавачів електронних довірчих послуг тут
- безкоштовно надають підпис Інформаційно-довідковий департамент Державної податкової служби та АЦСК МВС. Під час карантину краще використовувати попередній запис;
- отримати підпис в онлайн набагато зручніше: цей спосіб діє для клієнтів ПриватБанку. Деталі за посиланням. Отримати підпис можуть як фізичні особи, так і ФОП;
- також е-підписи надає ДП Дія. Для отримання підпису треба придбати сертифікат кваліфікованого електронного підпису в одному із пунктів надання послуг.
Нещодавно у Мінцифри також дали декілька корисних порад про те, як використовувати е-документи.
Довідка Finance.ua:
Підписати документ електронним підписом можна на порталі “Дія” всього за 3 хвилини:
- треба завантажити файл підпису та файл для підписання;
- підтвердити підписання;
- завантажити файл з підписом.
Читайте важливі новини та поради, які стануть в нагоді для вашого гаманця, в телеграм-каналі Finance_ukr 🤫
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною