Кількість скарг від бізнесу зросла на тлі карантину — Рада бізнес-омбудсмена — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Кількість скарг від бізнесу зросла на тлі карантину — Рада бізнес-омбудсмена

Фондовий ринок
241
Представники бізнесу часто зверталися 2020 року до Ради бізнес-омбудсмена зі скаргами, які стосувалися безпосередньо впливу карантину на їхні ділові інтереси.
Про це повідомляється на сайті Ради бізнес-омбудсмена.
“Рада отримала 462 звернення щодо порушень держорганів (на 12% більше проти ІV кварталу 2019 року) та закрила 295 справ (на 18% більше проти ІV кварталу 2019 року). Підприємці зверталися з новими проблемами, що стосувалися безпосередньо впливу карантину на бізнес”, – ідеться в повідомленні.
Підприємці зверталися, зокрема, з такими проблемами:
  • заборона реекспорту медичної продукції;
  • відмова у реєстрації платника податків;
  • необґрунтовані розпорядження про закриття магазинів;
  • безпідставна заборона проведення навчання онлайн.
“Цього кварталу ми допомогли бізнесу повернути та заощадити 231 млн грн. Крім цього, припинили десятки випадків порушень держслужбовців, допомогли виконати рішення судів, закрити безпідставні кримінальні справи, отримати дозволи та ліцензії. Серед скаржників, які відповіли на запит про зворотній зв’язок, 99% залишилися задоволеними співпрацею з нами”, – підкреслив бізнес-омбудсмен Марчін Свєнчіцький.
Близько 84% всіх звернень підприємців стосувалися податкових питань (58%), дій правоохоронних органів (11%), місцевої влади (7%), державних регуляторів (4%) і митниці (4%).
Однак в Раді акцентували також досягнення, які вдалося за цей період отримати:
  • прийнято в першому читанні закон щодо детінізації ринку металургійної сировини та операцій з металобрухтом;
  • підготовано проект нормативно-правового акту про затвердження технічного регламенту будівельних матеріалів з повною відповідністю Регламенту Комісії ЄС;
  • запроваджено механізм надання інформації підприємствам, які потрапили до списку ризикових платників податків щодо того, як вийти зі списку. Нещодавня постанова КМУ передбачає надання такої аргументації, проте ми продовжимо моніторити її практичне виконання;
  • скасовано обов’язок підприємств інформувати податковий орган про новопризначеного керівника;
  • переглянуті розміри штрафів з урахуванням тяжкості та ступеню вини роботодавця, а також передбачено можливість застосування попереджень за незначні правопорушення;
  • узгоджено технічні регламенти щодо оцінки відповідності та прийнятності промислових товарів з Угодою про Асоціацію з ЄС.
Читайте важливі новини та поради, які стануть в пригоді для вашого гаманця, в телеграм-каналі Finance_ukr 🤫
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас