«Нова пошта» запустила послугу безконтактної доставки кур’єром — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

«Нова пошта» запустила послугу безконтактної доставки кур’єром

Особисті фінанси
4241
«Нова пошта» з 25 березня запроваджує нову послугу – безконтактної доставки кур’єром.
Про це повідомляє пресслужба компанії.
Як це буде працювати, якщо відправлення сплачено:
  • кур’єр залишає посилку на килимку або в іншому зручному для клієнта місці;
  • дзвонить клієнту в двері і відходить на безпечну відстань (не менше 1,5 м);
  • чекає поки клієнт забере своє відправлення.
У разі якщо відправлення не сплачено:
  • кур’єр пропонує клієнту оплатити товар через мобільний додаток, банківською карткою або підготувати готівку без решти;
  • далі діє за тією з ж схемою.
Після доставки кожного відправлення кур’єри обробляють руки та телефони антисептиком.

Довідка Finance.ua:

  • “Нова пошта” адаптувала інфраструктуру до доставки медичних препаратів.
  • Компанії АТБ, Rozetka та “Нова пошта” в тестовому режимі запускають доставку продуктових наборів за собівартістю.
  • «Нова пошта» з 18 березня скасовує плату за зберігання посилок клієнтів до кінця карантину.
Читайте важливі новини та поради, які стануть в нагоді для вашого гаманця, в телеграм-каналі Finance_ukr 🤫
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас