«Нова пошта» запустила послугу безконтактної доставки кур’єром
«Нова пошта» з 25 березня запроваджує нову послугу – безконтактної доставки кур’єром.
Про це повідомляє пресслужба компанії.
Як це буде працювати, якщо відправлення сплачено:
- кур’єр залишає посилку на килимку або в іншому зручному для клієнта місці;
- дзвонить клієнту в двері і відходить на безпечну відстань (не менше 1,5 м);
- чекає поки клієнт забере своє відправлення.
У разі якщо відправлення не сплачено:
- кур’єр пропонує клієнту оплатити товар через мобільний додаток, банківською карткою або підготувати готівку без решти;
- далі діє за тією з ж схемою.
Після доставки кожного відправлення кур’єри обробляють руки та телефони антисептиком.
Довідка Finance.ua:
- “Нова пошта” адаптувала інфраструктуру до доставки медичних препаратів.
- Компанії АТБ, Rozetka та “Нова пошта” в тестовому режимі запускають доставку продуктових наборів за собівартістю.
- «Нова пошта» з 18 березня скасовує плату за зберігання посилок клієнтів до кінця карантину.
Читайте важливі новини та поради, які стануть в нагоді для вашого гаманця, в телеграм-каналі Finance_ukr 🤫
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною