Wizz Air автоматизує відшкодування вартості квитків — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Wizz Air автоматизує відшкодування вартості квитків

Особисті фінанси
730
Угорський лоукостер Wizz Air автоматизує процес відшкодування вартості квитків на скасовані рейси і тимчасово відключить функцію онлайн-реєстрації запитів зі скаргами.
Про це зазначається у повідомленні авіакомпанії.
“Пасажирам, бронювання яких змінилися, автоматично перерахують 120% компенсацію вартості квитків на їх рахунок WIZZ в формі кредиту”, – повідомляє компанія.
Одночасно з впровадженням технологічного процесу відшкодування, авіакомпанія тимчасово відключить функцію онлайн-реєстрації запитів зі скаргами до 14 квітня 2020 року, щоб переконатися, що може обробити більше ніж в 100 разів більше скасованих останнім часом перельотів.
Wizz Air запевняє, що всі запити будуть розглянуті, навіть якщо це займе більше часу, ніж зазвичай, і гарантує, що пасажири матимуть право на компенсацію вартості квитків скасованих рейсів.
“Оскільки зараз одним з наших пріоритетів є розробка автоматичної системи відшкодування для туристичних агентств, Wizz Air просить їх зв’язатися з колл-центром”, – наголошується в повідомленні авіакомпанії.
Пасажири, які здійснювали бронювання через туристичні агентства, а також через туристичні агентства онлайн, повинні зв’язатися з компанією, в якій вони придбали квитки.
Wizz Air також просить своїх клієнтів, по можливості, користуватися послугами самообслуговування, що допоможе зменшити надзвичайно інтенсивне навантаження на колл-центри авіакомпанії.

Довідка Finance.ua:

  • Wizz Air до 31 березня призупиняє виконання перельотів на українських маршрутах;
  • Ryanair скасував плату за зміну пасажиром дати вильоту через спалах коронавірусу на рейси до 31 березня.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас