«Економіка любові»: Скільки українці витрачають на подарунки до Дня святого Валентина (інфографіка) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

«Економіка любові»: Скільки українці витрачають на подарунки до Дня святого Валентина (інфографіка)

Особисті фінанси
994
«Економіка любові» зростає в п’ять разів швидше, ніж світова економіка. Починаючи з 2017 року витрати на подарунки до Дня святого Валентина в світі виросли на 17%, в той час як в Україні цей показник збільшився на 122%.
Про це свідчать результати дослідження Love Index, яке провела Mastercard.
«Ще ніколи романтичні українці не витрачали більше, ніж сьогодні – про це свідчить загальна кількість платіжних транзакцій напередодні Дня святого Валентина (з 11 по 14 лютого), яка за останні три роки зросла на 93%. Загалом, в минулому році українці витратили на святкові подарунки понад 400 млн грн», – повідомляють в компанії.
Улюблені подарунки та суми витрат:
  • улюбленими подарунками українців до Дня святого Валентина все ще залишаються квіти та ювелірні вироби;
  • загальна сума витрат на квіти зросла на 202%, а на ювелірні вироби – на 114%;
  • на відміну від світових трендів, спостерігається значне збільшення витрат на покупку традиційних «валентинок»: за останні три роки вони зросли на 94%, а в світі цей показник збільшився лише на 2%;
  • українці все частіше замість традиційних подарунків віддають перевагу безцінним враженням і створенню незабутніх моментів для своїх других половинок. Так, витрати українців на бронювання готелів збільшилися на 69%, а на романтичні подорожі – на 51%. У минулому році на авіаквитки та тури напередодні свята українці витратили понад 130 млн грн;
  • їжа як і раніше залишається надійним шляхом до серця коханої людини, тому витрати на романтичну вечерю в ресторані незмінно зростають із кожним роком. Починаючи з 2017 року кількість транзакцій за платіжними картками українців у ресторанах напередодні романтичного свята збільшилася на 56%, а загальний обсяг витрат виріс на 45% і в 2019 році склав близько 150 млн грн;
  • незмінним залишається тренд шопінгу в інтернеті: кількість онлайн транзакцій напередодні свята за останні три роки збільшилася на 86%.
«Сьогодні люди все частіше обирають дарувати не речі, а безцінні враження, і ця тенденція продовжує зміцнюватися. Для нинішнього покоління День святого Валентина – це можливість провести час разом і розділити емоції один з одним», – зазначає Наталя Байдала, директор із маркетингу Mastercard в Україні.
«Економіка любові»: Скільки українці витрачають на подарунки до Дня святого Валентина (інфографіка)
Українці стали ретельніше готуватися до Дня святого Валентина:
  • більшість покупок роблять за кілька днів до свята, а кількість подарунків, куплених в останню хвилину, знижується;
  • у 2019 більшість покупок до Дня закоханих було зроблено 11 лютого;
  • у 2018 році – 12 лютого;
  • у 2017 році – 13 лютого.

Довідка Finance.ua:

  • Mastercard запустила звуковий сигнал при оплаті через сервіс LiqPay. Звук відтворюється на сайті сервісу після списання коштів і підтверджує успішне завершення оплати.
До речі, портал Finance.ua давно аналізує пропозиції щодо карток в Україні. Щоб допомогти вам з вибором картки онлайн, у нас на сайті працює спеціальний сервіс. З його допомогою можна швидко і комфортно вибрати необхідний саме вам “пластик”.

Переглянути варіанти 💳

За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас