Чиїм коштом фінансується більшість фінтех-компаній в Україні (дослідження) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Чиїм коштом фінансується більшість фінтех-компаній в Україні (дослідження)

Фондовий ринок
835
Фінансування залишається больовою точкою для компаній, що займаються новими технологіями в Україні. Як свідчать результати опитування USAID, 61% повністю фінансується завдяки власним заощадженням.
Як вдалося дізнатися Finance.ua, приватні інвестори з акціонерного й боргового фінансування – два інші значні джерела фінансування. За ними йдуть стратегічні інвестори (за винятком банків), акселератори/інкубатори та комерційні позики.
Крім того, 92,7% респондентів зазначили, що вони не використовують та не планують використовувати банківські кредити для власного фінансування. Жоден з респондентів не застосовує опцію IPO/Закритого розміщення цінних паперів для фінансування. Один респондент указав на наміри скористатися опцією в майбутньому. Також одна компанія застосувала первинне розміщення монет (ICO).
Чиїм коштом фінансується більшість фінтех-компаній в Україні (дослідження)
Плани компаній щодо фінансування на майбутнє:
  • 26,8% компаній планують залучити фінансування від стратегічних інвесторів (за винятком банків);
  • 17,1% – від міжнародних фінансових установ;
  • 14,6% – від венчурних фондів;
  • 12,2% – від приватних інвесторів (акціонерне фінансування).
Жоден з респондентів не зауважив, що планує використовувати такі додаткові джерела фінансування, як: особисті заощадження, приватні інвестори (боргове фінансування) та ICO. Серед власних варіантів фінансування в майбутньому деякі респонденти зазначали реінвестування прибутку та гранти (разом з державними).
Шляхи монетизації. Найпоширенішим шляхом монетизації для фінтехкомпаній є комісія за транзакцію: 65,9% респондентів застосовують цей підхід. Оплата за період використання – ще одна популярна модель (48,8% респондентів). Водночас 70,6% респондентів застосовують комбінацію з кількох механізмів монетизації для різних клієнтів.
Утім, для тих, хто надає послуги та рішення банкам, важливість механізмів оплати за період використання та розподілу доходів є значно вагомішою. Комісію за транзакцію застосовують 68,4%, оплату за період використання – 63,2%, а розподіл доходів – 57,9% респондентів, які співпрацюють з банками.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас