Набув чинності закон про запровадження "порівняльної реклами"
Набув чинності закон “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо гармонізації законодавства в сфері порівняльної реклами з правом Європейського союзу)”, яким визначається поняття “порівняльна реклама”.
Документ був опублікований у “Голосі України” 10 грудня.
Відповідно до закону, порівняльна реклама – реклама, яка містить порівняння з іншими особами та/або товарами (діяльністю) іншої особи.
Що передбачає документ:
- гармонізація вітчизняного законодавства в сфері порівняльної реклами з правом Євросоюзу і визначення законодавчих умов використання порівняльної реклами;
- опосередковане підвищення ефективності національної системи захисту прав споживачів, приведення її у відповідність до вимог ЄС;
- така реклама не повинна дискредитувати якість однорідних (подібних) товарів інших виробників і продавців або дискредитувати діяльність інших осіб;
- реклама не повинна дискредитувати репутацію торгових марок, комерційних (фірмових) найменувань, інші особливості конкурентів або місць походження товарів.
Довідка Finance.ua:
- 13 листопада 2019 року Верховна Рада ухвалила у другому читанні законопроект, який дозволяє використовувати в Україні порівняльну рекламу. Ініціатива покликана гармонізувати законодавство в сфері порівняльної реклами з правом Європейського Союзу.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною