Набув чинності закон про запровадження "порівняльної реклами"


Набув чинності закон про запровадження "порівняльної реклами"

Набув чинності закон “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо гармонізації законодавства в сфері порівняльної реклами з правом Європейського союзу)”, яким визначається поняття “порівняльна реклама”.

Документ був опублікований у “Голосі України” 10 грудня.

Відповідно до закону, порівняльна реклама – реклама, яка містить порівняння з іншими особами та/або товарами (діяльністю) іншої особи.

Що передбачає документ:

  • гармонізація вітчизняного законодавства в сфері порівняльної реклами з правом Євросоюзу і визначення законодавчих умов використання порівняльної реклами;
  • опосередковане підвищення ефективності національної системи захисту прав споживачів, приведення її у відповідність до вимог ЄС;
  • така реклама не повинна дискредитувати якість однорідних (подібних) товарів інших виробників і продавців або дискредитувати діяльність інших осіб;
  • реклама не повинна дискредитувати репутацію торгових марок, комерційних (фірмових) найменувань, інші особливості конкурентів або місць походження товарів.

Довідка Finance.ua:

  • 13 листопада 2019 року Верховна Рада ухвалила у другому читанні законопроект, який дозволяє використовувати в Україні порівняльну рекламу. Ініціатива покликана гармонізувати законодавство в сфері порівняльної реклами з правом Європейського Союзу.
  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua