Закон про «кешбек»: що потрібно для компенсації
З 1 жовтня 2020 року покупці, сплативши за товар чи послугу більше 850 грн, зможуть оскаржувати видані їм з порушеннями чеки.
Про це повідомили у ГУ ДПС Запорізької області.
Поскаржитись можливо лише через Е-кабінет платника податків, використовуючи при цьому кваліфікований електронний підпис.
Для отримання компенсації скарга має містити такі реквізити:
- ПІБ, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта, номер телефону;
- дата придбання товарів (послуг), на які скаржиться особа;
- найменування та вартість придбаних товарів (послуг), найменування та/або податковий номер продавця, адреса місця придбання товарів або інтернет-сайту;
- перелік документів, отриманих від продавця разом з придбаним товаром;
Рейтинг кредитних карток з кешбеком
- інформація про отриманий у паперовій та/або електронній формі від продавця розрахунковий документ;
- номер банківського рахунку покупця, на який може бути зарахована компенсація.
Читайте також: Названі основні ризики закону про кешбек
До скарги обов’язково додаються електронні або відскановані копії документів, які отримав покупець від продавця разом з придбаним товаром, про які зазначається в скарзі.
Довідка Finance.ua:
- 20 вересня Верховна Рада ухвалила законопроекти 1053-1 і 1073 щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг, що передбачає застосування програмного забезпечення реєстраторів розрахункових операцій (РРО).
- За перше порушення (невидачу чека) стягуватимуть 10% вартості проданого товару (послуги), а з моменту впровадження механізму «кешбек» у жовтні 2020 року – цей штраф за перший випадок порушення буде збільшений до 100%.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною