На що найчастіше скаржиться бізнес в Україні


На що найчастіше скаржиться бізнес в Україні

Рада бізнес-омбудсмена в Україні в липні-вересні 2019 року отримала 428 скарг від підприємств на неправомірні дії державних органів, що на 8% більше, ніж в попередньому періоді за квітень-червень поточного року.

Як повідомили в прес-службі Ради бізнес-омбудсмена, за вказаний період завдяки цьому незалежному консультативно-дорадчому урядовому органу бізнес заощадив 564 млн грн, а з початку діяльності в Україні – понад 17,6 млрд грн.

За вказаний період більшість скарг подали українські компанії (87%) і лише 13% – підприємства з іноземним капіталом.

Читайте також: У Roshen повідомили, на кого Порошенко переоформляє кондитерський бізнес

Загалом, 70% від загального числа скарг подали представники малого і середнього бізнесу. При цьому, найактивнішими галузями в реєстрації скарг стали оптова торгівля (28%), промислове виробництво (14%), нерухомість (8%), сільське господарство (8%), а також приватні підприємці (9%). Майже половина скарг (49%) надійшла з Києва та області.

За даними прес-служби, 89% всіх отриманих скарг бізнесу склали податкові питання, дії правоохоронців і державних регуляторів, митні питання, а також дії Міністерства юстиції.

Найчастіше компанії зверталися по допомогу в оскарженні результатів податкових перевірок і при блокуванні податкових накладних. При цьому електронне адміністрування ПДВ було третьою найбільш поширеною податковою проблемою для бізнесу.

«Кількість скарг про безпідставні кримінальні справи з податкових питань, хоч меншими темпами, але також збільшилася в порівнянні з попереднім кварталом», – зазначили в прес-службі.

Крім того, 10% скарг бізнесу стосувалися дій правоохоронців, при цьому тенденція до скорочення скарг за цим профілем скорочується другий квартал поспіль. Зокрема, Рада отримала менше звернень щодо процесуальних зловживань і бездіяльності правоохоронних органів, а також безпідставних кримінальних проваджень проти підприємств.

Кількість скарг на Національну поліцію і прокуратуру зменшилася, а щодо Служби безпеки – залишилася досить низькою.

Читайте також: Що робити, якщо дізналися про рейдерство в бізнесі

Також 7% звернень бізнесу склали скарги на дії державних регуляторів. Зокрема, менше скарг підприємці подали на Державну архітектурно-будівельну інспекцію, більше – на Антимонопольний комітет.

Митні питання зайняли 6% від загальної кількості скарг, яка загалом зросла в порівнянні з другим кварталом 2019 року і третім кварталом 2018 року через зростання кількості звернень з приводу затримки митного оформлення товарів.

Бізнес скаржився і на дії Міністерства юстиції – 4% від загального числа звернень.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "УНІАН", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua