Як закрити ФОП - інструкція від КМДА — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Як закрити ФОП - інструкція від КМДА

Особисті фінанси
1343
Для того щоб припинити підприємницьку діяльність, слід погасити всі заборгованості й поточні зобов’язання з податків і зборів, подати звітність, навести лад у документах на випадок перевірки.
Як правильно припинити підприємницьку діяльність, можна дізнатись на сайті КМДА.
За даними сервісу відкритих даних Opendatabot, за останні кілька років загальна кількість ФОП стрімко зменшилася. З 2017 року свою діяльність припинили 164 тисяч підприємців. Найбільше втратила сфера складського господарства, на другому місці — роздрібна торгівля, на третьому — галузь теле- та радіомовлення.
Щоб закрити ФОП, необхідно:
1. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця здійснюється відділами з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців через Центри надання адміністративних послуг районних в місті Києві державних адміністрацій.
2. Фізична особа-підприємець повинна закрити усі відкриті рахунки в банках для зарахування коштів на ім’я ФОП.
3. До Державної фіскальної служби України:
  • Подати заяву на проходження аудиторської перевірки у підприємницькій діяльності.
  • Якщо ФОП перебуває на єдиному податку:
- подати заяву про застосування спрощеної системи оподаткування №1675 від 20.12.2011 р., що затверджена наказом МФУ (обов’язково заповнити п. 5.4 Відмова від спрощеної системи оподаткування);
- подати податкову декларацію платника єдиного податку ФОП (на самій декларації ручкою написати «ліквідаційна»).
  • Якщо ФОП перебуває на загальній системі оподаткування:
- подати декларацію про майновий стан і доходи (на самій декларації ручкою написати «ліквідаційна»).
4. Пенсійний фонд України.
  • Якщо ФОП не має найманих робітників:
- звіт про нараховані суми єдиного внеску за період роботи у звітному році;
- копію акта перевірки органу ДПС;
Після перевірки орган ПФУ видає довідку про відсутність заборгованостей.
  • Якщо ФОП має найманих робітників:
ПФУ проводить документальну перевірку щодо правильності обчислення та сплати внесків у 10-денний строк. На підставі виданого акта перевірки проводяться остаточні розрахунки з Пенсійним фондом.

Як перевірити свій страховий стаж

Інформацію щодо порядку отримання зазначеної адміністративної послуги розміщено на Офіційному веб-порталі адміністративних послуг Києва, де можна також ознайомитись з інформаційними картками залежно від району.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас