Amazon змінює пошук для просування прибуткових товарів - WSJ
Минулого року ритейлер Amazon почав вносити зміни в пошуку, щоб розставити пріоритети над релевантністю в пошуковій видачі. Це призвело до збільшення кількості «потрібних» продуктів Amazon в результатах пошуку.
Такі дані наводить видання The Wall Street Journal.
Читайте також: Франція оштрафувала Amazon на 4 млн євро
Amazon як компанія, що володіє торговельним майданчиком, перебуває під пильною увагою антимонопольних органів. Щоб уникнути можливих розслідувань, ритейлер не займається просуванням товарів безпосередньо. Замість цього компанія використовує інші чинники, які може враховувати її пошукова система, що в кінцевому рахунку призводить до високого ранжирування в пошуковій видачі більш прибуткових продуктів.
Amazon вже спростувала звинувачення, заявивши, що не міняла критерії пошуку для підвищення доходу. У компанії зазначили, що перевіряють «низку показників» при тестуванні нових функцій, «включаючи довгострокову рентабельність, щоб побачити, як ці нові функції впливають на якість обслуговування клієнтів і бізнес в цілому», але не приймають рішення, засновані на цій метриці.
У той час як у Amazon є власні пристрої, такі як Kindle і Echo, в останні кілька років компанія також розширює портфель продукції за допомогою пропозицій приватних компаній. Їх десятки, але обсяги їх продажів ніколи не виходили за рамки основних товарів. Зміна алгоритмів пошуку на користь продуктів Amazon може допомогти збільшити продажі цих товарів. Як повідомляє WSJ, більшість кліків на Amazon надходять з перших позицій на першій сторінці результатів пошуку.
За матеріалами: ITC.ua
Поділитися новиною