Як повернути гроші, якщо у вагоні поїзда не працює кондиціонер
Пасажир купує не тільки місце в поїзді: ви платите за чисті вагони і власну безпеку і комфорт в подорожі. Кожен мандрівник застрахований від нещасних випадків. А квиток – це страховий поліс.
Про це пише Сегодня.
Читайте також: Укрзалізниця запустила поїзд з Києва до Болгарії за 100 євро
Кілька тисяч квитків щодня продає Укрзалізниця. Але не всі знають, що приховує цей клаптик паперу, і чому його варто зберігати до кінця поїздки.
Якщо вважаєте, що оплачені вами послуги неналежної якості, звертайтеся до “Укрзалізниці» не через інтернет, а з офіційною скаргою.
Наприклад, можна подати скаргу, якщо у вагоні не працює кондиціонер, і спеціальна комісія вираховує розмір відшкодування, в залежності від вартості квитка.
Але таку скаргу приймуть тільки від пасажира фірмового поїзда класу “комфорт”, або “люкс”, де кондиціонування – одна з обов’язкових послуг. Якщо вагон не має кондиціонера, а таких в Укрзалізниці ще близько півтори тисячі, вас про це обов’язково попередять. Спеціальна позначка “без кондиціонування” є на сайтах з продажу і на самих квитках.
За матеріалами: Сьогодні
Поділитися новиною