Apple за півроку купила 25 компаній — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Apple за півроку купила 25 компаній

Фондовий ринок
503
Володіючи одним з найзначніших в галузі запасом грошових коштів, Apple купує по одній компанії кожні дві-три тижні.
Тільки за останні шість місяців було куплено 20-25 компаній різної величини, причому особливого​розголосу Apple подібним угодам не надає. Купуються тільки ті активи, які можуть принести користь в стратегічному вираженні.
Виконавчий директор Тім Кук (Tim Cook) в своєму недавньому інтерв’ю телеканалу CNBC зізнався, що за минулі півроку Apple купила від 20 до 25 компаній. Як правило, придбані компанії не можуть похвалитися великим масштабом, і подібні поглинання Apple робить заради доступу до цінних кадрів та інтелектуальної власності. Наприклад, куплений в минулому році сервіс Texture, який надавав доступ до публікації різних видавців за фіксовану абонентську плату, пізніше переродився в Apple News+.
На квартальній звітній конференції у Тіма Кука запитали, чи виношує компанія ідеї запуску нових сервісів, і він відповів ствердно, але додав, що не готовий вдаватися в подробиці завчасно.
Найбільшою покупкою в новітній історії Apple можна вважати придбання Beats в 2014 році за $3 млрд. Гарнітури під цією маркою продовжують успішно продаватися Apple, а сам підрозділ натільних пристроїв є одним з тих, що найбільш динамічно розвиваються.
Кук пояснює, що якщо у компанії є вільні гроші, вона намагається купувати ті активи, які органічно увіллються в загальну корпоративну структуру і будуть корисні в стратегічному відношенні. Він на квартальній конференції також зазначив, що Apple перебуває в привілейованому становищі: вона отримує більше грошей, ніж потрібно на виробничі потреби і розвиток, тому регулярно викуповує акції і підвищує розмір дивідендів, щоб догодити акціонерам.
В кінці минулого кварталу Apple задекларувала в як вільні грошові кошти суму в $ 225,4 млрд. Це робить її однією з найзаможніших корпорацій світу. При такому бюджеті можна дозволити собі робити нове поглинання кожні дві-три тижні, і при цьому не витрачати час на афішування кожної угоди.
За матеріалами:
BIN
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас