Укрзалізниця представила новий логотип
28 вересня «Укрзалізниця» провела масштабний захід, на якому представила оновлений стиль. Щоб здивувати глядачів, на центральний вокзал подали відразу два потяги в новій лівреї – пасажирський і товарняк.
Головна зміна торкнулася логотипу. Абревіатура «УЗ», як і раніше, домінує в логотипі. Але дизайнери вирішили приземлити її – прибрали застарілі крила, перетворивши за допомогою двох смуг на силует поїзда.
Крім того, київське агентство підготувало для компанії повноцінний бренд-бук – промалювали для компанії не лише вид вагонів, а й масу всяких дрібниць: цукрові стікери, рекламні постери, буклети та навіть постільну білизну. Причому, як запевняють в «Укрзалізниці» – абсолютно безкоштовно. Не має наміру компанія витрачати гроші і на перефарбовування старих вагонів.
Презентацію нового бренду приурочили до старту іншого гучного проекту УЗ – поїзда 4-х столиць «Київ-Мінськ-Вільнюс-Рига», який сьогодні має вирушити в перший рейс.
Презентацію нового бренду приурочили до старту іншого гучного проекту УЗ – поїзда 4-х столиць «Київ-Мінськ-Вільнюс-Рига», який сьогодні має вирушити в перший рейс.
Якщо ви любите подорожувати “Укрзалізницею” і не тільки, тоді ви можете скористатися кращими пропозиціями щодо кредитних карток на порталі Finance.ua
Вибрати картку для подорожей 🚄
За матеріалами: УБР
Поділитися новиною