Куди йдуть гроші? Вартість розміщення реклами в столичній підземці (інфографіка)


Куди йдуть гроші? Вартість розміщення реклами в столичній підземці (інфографіка)

15 липня вартість проїзду в столичному метро підвищиться з 4 грн до 5 грн. Втім, як з’ясували журналісти, удару по гаманцях киян могло б і не бути, якби гроші від розміщеної в підземці реклами йшли безпосередньо метрополітену. Насправді заробляють фірми-посередники, зареєстровані в квартирах і нібито пов’язані з прокурорами, пишуть “Вести”.

Реклама в столичній підземці займає буквально кожен сантиметр. Складається враження, що вона є чи не основним джерелом доходу, але це не так. Так, в 2016 році до міського бюджету від реклами в метро надійшло близько 16 млн грн, або по 1,3 млн грн на місяць.

З одного боку, сума немаленька. Але якщо відкрити сайти приватних фірм, що пропонують послуги з розміщення реклами в метро, вона стає просто нікчемною. Наприклад, розміщення банера (розміром 3х2 м) на стіні станції біля назви коштує в середньому 5,5 тис. грн на місяць. На центральних станціях типу «Хрещатик» – майже 8 тис. грн. За спостереженнями, на кожній станції висить мінімум по 10 банерів, а це значить, що фірми отримують понад 3 млн грн на місяць.

За такою ж схемою розрахунки по лайтбоксах додають до загальної суми ще майже 8 млн грн/місяць, а по прозорих наклейках на дверях – близько 1,5 млн. Разом, за мінімальними підрахунками, отримуємо 12,5 млн грн на місяць, або близько 150 млн на рік.

Довідка Finance.UA

  • КМДА має намір підняти ціни на проїзд в муніципальному транспорті з 15 липня: в метро до 5 гривень, в наземному транспорті до 4 грн в зв’язку з ростом цін на електроенергію і збільшенням мінімальної зарплати.
  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Казна та Політика
Дивись також
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua